Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

miercuri, 29 iunie 2016

Dobermanii românești = o mare escrocherie

...
Vine un nou înmulțitor de dobermani și pune o poză cu două femele de dobermani dormind înghesuite într-o cușcă strâmtă cu zabrele metalice și ușa închisă asta chiar in casa lui și a lor. Nimic legat dacă nu de dragostea atunci de respectul fata de un animal nu justifică asta. Ce-or zice ăia de la protecția animalelor când or vedea cum își petrec viata doua femele de prăsilă într-o cușca de metal de 1/2 mp? 
Remarc anomalia că asta-i treaba blogului meu și public poza anonimizând-o și comentând ceea ce știam demult și de la alți înmulțitori de dobermani ca el. Știam tot așa cu dovezi directe că la înmulțitori respectul față de animal este neimportant, important fiind doar câștigul material din vânzarea de pui. Știam tot așa cu dovezi directe ca dobermanii lor zac acasă la ei în cuști mai toată ziua și asta pentru ca să mănânce puțin (adică să coste puțin întreținerea lor), să nu deranjeze programul celor din casă, să nu producă pagube, ... Știam că din cuști sunt scoși (mai bine zis scoase că înmulțitorii nu prea țin masculi ci doar femele pentru că doar femele fată, adică aduc bani) doar câteva ore pe zi ca să-și facă nevoile, să fie dresate pentru ring și să fie duse aproape la fiecare ciclu la montă ca să aibă apoi ce vinde stăpânul femelei pe sute de euro puiul. Atenție eu am zis APROAPE LA FIECARE CICLU și nu LA FIECARE CICLU tocmai pentru ca știu regulamentul AChR de creștere câini de rasă. Atunci de ce a pus poza respectivă? De prost că altă explicație nu există. La fel cum tot de prost ripostează mârlănește la ce-am scris eu. Măcar să fi tăcut după tâmpenia cu poza pusă aiurea. Mai mult decât atât în încercarea de a mă umili că vorbesc fără să știu îmi atribuie că am spus ceea ce n-am spus dar ... publică ce zice el ca am spus alături de ... print screen-ul cu ceea ce am spus eu în realitate. Adică minte dar publică alături de minciuna spusă dovada că minte. Este ca sunt fascinant de proști?

Eu i-am avertizat de sute de ori pe înmulțitorii români de dobermani că blogul meu este scris pentru a fi citit doar de noii cumpărători de dobermani și în niciun caz de ei înmulțitorii care n-au de gând să se schimbe. I-am avertizat că rolul blogului meu este să prezinte noilor cumpărători de dobermani (mereu și mereu alții - de asta mă tot repet) fața adevărată a înmulțitorilor români de dobermani, asta pentru a se feri de escrocheriile cu câini bolnavi genetic pe post de dobermani câini umpluți de trofee mincinoase pentru că sunt luate prin relații sau chiar cumpărate și câini cu teste de sănătate genetică care nu dovedesc nimic. I-am avertizat pe înmulțitori că blogul meu încercă să ferească noii cumpărători de a fi arși la buzunar și de a întreține din banii lor un șmen nenorocit care distruge o rasa canină pe care eu o iubesc. I-am avertizat și le-am recomandat tot de sute de ori înmulțitorilor români să nu mă citească dacă nu-i țin nervii. Să nu mă citească pentru că ei știu bine ce scriu eu pe blog chiar necitindu-mă pentru ca eu pe blog reproduc fidel explicațiile lor publice ale înmulțitorilor români privind felul în care escrochează cumpărătorii de dobermani. Mai clar, dacă n-ar exista explicațiile lor publice libere și nesilite de nimeni eu n-aș avea ce scrie. Tot de sute de ori le-am recomandat că dacă nu se pot abține și totuși mă citesc să nu riposteze aiurea și mârlănește pentru că mai rău își fac.