Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

luni, 21 decembrie 2015

Aceeași Mărie cu altă pălărie

Spun mereu si repet numai că derbedeii membri sau nu în DCR când nu le convine ce spun eu se fac că n-au auzit. Spun că eu nu pot salva rasa doberman pentru că nu fac parte din sistemul chinologic adică n-am instrumentele necesare pentru asta. Salvatori ai rasei doberman pot apărea doar dintre membrii sistemului chinologic și de asta sunt eu sceptic. Caracterul lor face imposibil așa ceva.
Caracterul lor precum și faptul că ei nu sunt hobby-iști ci doar niște amărâți de șmenari care trăiesc din genitale de câine.
Apropo de caracter, să nu uit că insistența cu care sunt caracterizat mereu și mereu în bătaie de joc "salvator al rasei" de un șmenar de dobermani dar și falsificator dovedit de mine arată reaua credință de care sunt animați acești indivizi. Eu le înțeleg supărarea pentru că adevărul prezentat public de mine și anume că înmulțesc conștienți mortăciuni pe post de dobermani cu care ne dau nouă cumpărătorilor țepe doare până la violență. Doare pentru că prin cele scrise le pun în pericol matrapazlâcurile și reacționează și ei conform caracterului pe care îl au.

In ceea ce mă privește pe mine eu sunt doar un outsider al sistemului chinologic, iubitor al rasei doberman care are cunoștințe genetice și juridice și care vrea și poate ajuta doar avertizând și dând sfaturi.
Am făcut asta acum nouă ani pe forumurile de discuții chinologice.
Din păcate derbedeii DCR-ului sprijiniți de AChR și puși doar pe făcut bani din genitale de dobermani nu au ținut cont de avertizările mele și nici de sfaturi. Mai mult, ca să mă discrediteze în fața noilor veniți în dobermanistică, de fapt a clienților lor de la care așteptau bani și iar bani mi-au denigrat public chiar și familia. Motivul pentru care au făcut asta este clar. Ei n-aveau ce face cu avertizările și sfaturile mele, știau că am dreptate dar nu puteau accepta asta pentru că și-ar fi diminuat drastic încasările din vânzarea de pui de dobermani, din dresură, din handling, din expoziții, ... Un întreg sistem trăiește de pe urma șmenului. Așa că m-au discreditat din toate puterile.
După nouă ani timp în care au tot săltat prețul dobermanilor vânduți de ei la cote înalte au ajuns la fundul sacului rasei. Au ajuns azi la vorbele mele pentru că adevărul nu mai poate fi ascuns. Selecția contra naturii practicată de ei doar în scopul profitului a dus rasa doberman de câțiva ani buni la extincție.

Și pentru că adevărul a ieșit la iveală se întorc cu nouă ani în urmă, își însușesc ideile mele de atunci pentru a fi credibili și le prezintă ca ale lor. N-ar fi o problemă, nu asta mă supără pentru că eu am oferit soluțiile gratis si complet dezinteresat. Nu mă interesează să urmăresc drepturi de proprietate asupra soluțiilor oferite pentru salvarea rasei doberman. Pe mine mă deranjează faptul că nu utilizează ideile mele în scopul salvării rasei. Ei le utilizează ca să-și salveze curul și banii pe care-i fac cu ghioarle bolnave genetic pe post de dobermani.
O să vă mai dau o dovadă că strădaniile lor de acum n-au nicio legătură cu salvarea rasei.
Zice falsificatorul dovedit :
"is a free group with respect about History, traditions, and with care about Original Dobermanns , health, beauty and original character"
Numai că grupul ăsta nou constituit în "respectul istoriei, tradițiilor, sănătății, frumuseții, caracterului dobermanului original" este constituit iată și din cei doi distrugători din ultimii douăzeci de ani ai rasei doberman din România: csaba andrei majoros președintele actual al DCR-ului și cristian dragomir primul președinte al DCR prin omul lui și anume george bundan.
Dacă n-ar fi de plâns soarta rasei am putea râde în hohote cine pretinde că salvează dobermanul. Lupul paznic la oi sau mai bine  aceeași Mărie cu altă pălărie.