Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

luni, 30 noiembrie 2015

Punctul pe i

Citesc sute de pagini pe Facebook și site-uri ale crescătorilor români de doberman care își promovează canisele.
99,99% din postările lor sunt doar reclame în scopul vânzării de pui iar situația este identică și pe site-urile cluburilor de rasă, ale asociațiilor chinologice județene sau a asociației chinologice naționale. Nicio dezbatere pe problemele grave ale rasei în schimb reclamă pentru promovarea vânzării de pui.
Bun, dar pe ce se bazează aceasta reclamă?
Pe cele trei componete prezente la parinți care garantează un pui de buna calitate? Adică pe aspectul exterior, temperament și sănătate genetică? In esență pe bagajul genetic bun al părinților?
Nu, deloc.
Pe un singur lucru se bazează ca și selecția exemplarelor pentru montă și anume se bazează doar pe trofeele luate în expoziții de părinții puilor. Show-ul "...e-n toate/ E-n cele ce sunt / Și-n cele ce mâine vor râde la soare". Puii sunt cu atât mai scumpi cu cât parinții lor au mai multe și mai mari trofee luate în show-uri. Lupta între crescători se dă doar pentru trofee. Avem pui din părinți cu "multi CAC și multi CACIB" e reclama pe care o auzi la ei peste tot.
O să spuneți că trofeele se obțin prin întrecerea corectă a dobermanilor în show-uri deci "multi CAC și multi CACIB" e garanția calității.
Aiurea așa credeți voi care nu stiți cum merge treaba.
De sănătatea genetică nu se ocupă nimeni. Iar de restul ne spun singuri cand îi ia gura pe dinainte. Spune un crescător când a văzut că nu mă prind și mă tot lamentez că am fost lucrat la un CACIB: 500 de euro un CACIB. Altul nervos și el de insistentele mele o comite: ca să iei trofeul dorit în expo trebuie ori să faci parte din sistem și să-l pupi în cur ori să "sponsorizezi".
Asta-i selectia la doberman?
Selecția cu relația sau banul?
Așa se pare pentru că iată cum se leagă declarațiile lor. cristina eugenia oprescu cea din Târgu Neamț citind că eu spun că ei încasează sume mari de bani din vânzarea de dobermani sare la gâtul meu și argumentează că banii pe care-i dăm noi cumpărătorii nu rămân la ei ci se duc în sistemul chinologic care le cam umflă toți banii câștigați din vânzarea de pui. Și se leagă pentru că iata pentru "multi CAC și multi CACIB"  obligatorii in CV-ul părinților ca să vandă bine puii sistemul chinologic le pretinde o groază de bani. Ei, crescătorii români de dobermani ne spun verde în față că au cheltuieli mari cu trofeele cu care ne aburesc că puii lor sunt de calitate. Ne spun asta și ne transmit nouă cumpărătorilor cu cea mai mare nesimțire obligația de "sponsorizare" a minciunii numită trofeu. Sponsorizam sistemul chinologic ca să ne fie vânduți dobermani de calitate și sănătoși genetic si primim ghioarle bolnave genetic pe post de dobermani.
Acum înțeleg și eu de ce s-a ajuns așa departe cu atacul la persoana mea când am vorbit de ce se întâmplă în expozițiile canine românești. Eu n-am deranjat cu adevărul ăsta doar niște mârlani agresivi de genul gelal alievici, tiberiu popescu, alin țaga, cristina oprescu, ... Eu am deranjat un întreg sistem croit anume pentru a da țepe iubitorilor de câini de rasă cu înșelăciunea numită trofee în show-uri. Ca doar țeapă e aia atunci când ni se vând dobermani bolnavi genetic și se ascunde asta în spatele unor trofee mincinoase acordate pe relații sau bani.
De aia brindușa gheorghiu secretara lui cristian stefănescu președintele AChR îi îndeamnă să-mi atace ce cred ei că este mai sensibil pentru un tată și anume fiul. Șantaj împotriva mea în toată regula, șantaj prin denigrarea publica a fiului meu, șantaj declarat public și susținut iată (brindușa gheorghiu dixit) de la vârful conducerii AChR.
Acum este explicabilă și amenințarea "tu esti singur noi suntem mulți" pe care o tot repetă de ani de zile crescătorii de dobermani.
Sunt intr-adevăr mulți și susținuți de un întreg sistem chinologic care ne ia banii pe mortăciuni pe post de dobermani trăind din minciuna reglementată și apărată de asociația lor, nu a noastră, a cumpărtorilor.
Mai nou încă un exemplu. Am criticat arbitrajul lui papp și imediat subalternul lui un anume calin simu de care n-am auzit până acum și sunt convins că nici el n-a auzit de mine a și sărit să zică că știe el că sunt un idiot. Nu argumente, nu discuție în contradictoriu, nu încercarea de a-mi schimba percepția, nu tăcere, nu distanțare de cei care mă injuriază de mai bine de nouă ani de zile, ci mereu și mereu alți indivizi din sistemul chinologic și alte injurii de genul: ești idiot dacă spui că papp nu arbitrează bine dobermanul. Deci mârlania agresivă este trăsatură definitorie de caracter nu doar pentru DCR ci iată și pentru AChR și asta până în biroul șefului.
Niște derbedei fără șapte ani de acasă.
Dacă nu sunt de acord cu ce scriu eu, cu toate că eu nu fac decât să consemnez ce declară ei public și dacă nu-i duce capul să dea argumente contra puteau măcar să tacă și nu să încurajeze denigrarea mea și a familiei mele. Sistemul chinologic  se caracterizează singur prin reprezentanții lui și anume: carol vasile papp, călin simu, brindușa gheorghiu, csaba andrei majoros, dragoș andrei tenu, ... si evident crescătorii de dobermani. Își bate singur joc de propria imagine.
Acum se explică de ce veterinara marilena bucur administrator pe animale.ro a închis ochii ani de zile la mizeriile debitate de derbedeii DCR-ului și colegii lor din AChR despre familia mea.
Erau mulți în spatele ei, mulți mârlani agresivi fără argumente și se susțineau unii pe alții așa că nu avea de ce să se teamă. Doreau cu toții pentru potol poșircă sex "șmen liber" cu mortăciuni pe post de dobermani iar eu le stăteam în cale