Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

sâmbătă, 21 noiembrie 2015

"Halal club a ajuns DCR-ul, care cândva era elită"

zice sorinică spaller fostul apărător al lui csaba andrei majoros și care atunci când facea parte din această "elită" cum zice el își demonstra "elitismul" personal răspunzând la critica mea privind arbitrajul într-o expoziție cu: să-mi țin gura că dacă nu atunci când mă va prinde îmi va da un cap în gura.
Poate "elita" din mintea lor era reprezentată de adrian bucur care tot cu acea ocazie îmi spunea că dacă nu sunt de acord cu arbitrajul lui papp sunt un "imbecil".
Poate "elită" considerau ei ca este georgiana badea care promitea că-mi ia gâtul dacă mai critic Doberman Club Romania.
Poate "elitist" îl considerau pe csaba andrei majoros care îmi zicea ca nevastă-mea și fiul au IQ sub 50 și că eu sunt nesimțit obraznic și șovin asta tot deoarece criticam clubul.
Poate mai nou "elitistă" era cristina oprescu cea promovată de georgiana badea și tiberiu popescu primită în DCR și încurajată pentru că apăra clubul șantajându-mă cu denigrarea publică intenționată a fiului meu pe forumul de unde csaba & Co mă alungaseră ca sa nu le stric șmenul cu mortăciuni pe post de dobermani.
Poate ...
Și cred că pot continua o săptămână cu ... poate-le ăsta.

Eu știu clubul de când îl păstorește csaba andrei majoros adică de vreo zece ani si numai elită nu poate fi numit un club care are o singura preocupare și anume făcutul de bani prin reclamă mincinoasă pentru vânzarea de pui de dobermani și impiedicarea exprimării celor care vorbesc despre aceste minciuni. Eu credeam că un club chinologic e elită în măsura în care se ocupă de ameliorarea rasei nu de creșterea veniturilor membrilor săi prin reclamă mincinoasă si prin terfelirea publică a celor care îi critică.


O să spună cei care lovesc acum conjuctural în csaba că înainte când clubul nu era condus de csaba era bine.
Înseamnă că era bine anterior lui 2005?
Era bine deci când dragomir era președinte DCR?

Era bine când dragomir făcea monte la marile bombe genetice din străinătate?
Era bine că atunci pentru a se încuscri cu barosanii dobermanisticii mondiale ca să i se dea voie să ia și el ceva trofee la extern a băgat moarte în bagajul genetic al dobermanilor românești?
Ce s-a ales de dobermanii lui dragomir pe care toți ceilalți crescători români i-au înmulțit în draci, asta în bunul obicei de a pupa în cur șeful?
Ce s-a ales de descendenții dobermanilor lui dragomir?
Doar răspunzând la cele două întrebări de mai sus poți vorbi sau nu de club de elită.
Realitatea este ca s-a ales praful de toți dobermanii de atunci nu înainte însă ca infuzia externă de tare genetice de sănătate să dea gata cam tot ce era pe la noi în bătătură și asta sub președinția  "elitistului" dragomir.

majoros n-a făcut altceva decât să continue aceeași politică a dezastrului rasei ducând-o în doar zece ani la extincție.
Supărarea lui sorinică spaller vine acum nu pentru dezastrul rasei la care a participat din plin ca medic veterinar si responsabil chino-tehnic al clubului ci pentru că majoros trăgându-și prea mult spuza pe turta proprie l-a dezavantajat la bani. Conflictul este doar pentru câștigul material de care sorinică spaller se simte privat iar în conflictul acesta se sprijină pe cea cu limbaj de curvă părăsită și ea de cam toți prietenii de altădată. De, gura bate curul zice o vorbă românească.