Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

vineri, 4 septembrie 2015

sorin spaller responsabil chinotehnic cu dezastrul rasei doberman


"Asteptam rezultatele cainilor pe care ii aveti in proprietate si apoi mai vorbim"

Ce să vorbesc eu cu derbedeul de sorin spaller care dă capete în gura celor pe care-i țepuiește el și foștii lui colegi din conducerea DCR?
Ce să vorbesc cu el pentru că facea și el parte atunci din conducerea DCR când mi-au lucrat câinele in expoziție?
Ce să vorbesc ca era de față sorin spaller la lucrătura câinelui meu, a fratele lui și a lui Hanky Panky de Grande Vinko? Că era de fața când conducerea DCR a lucrat la fix doar cei trei câini care nu proveneau din canisele lor.
Să vorbesc că ei, arbitrii sunt pe mână cu cei din conducerea clubului?
Să vorbesc că-i utilizează ca să-și elimine concurența?
Sa vorbesc deci că aranjează cu ei, arbitrii cine să căștige și cine nu?
Să vorbesc că-și  fac foi de arbitraj care sa le avantajeze câinii și să-i dezavantajeze pe câinii care nu sunt ai lor?
Să vorbesc că ei cumpără trofeele?
Am vorbit public dar nu cu ei pentru ca ei sunt niște oameni cu un caracter mizerabil care au exclus din start cu injurii, calomnii și amenințări orice dialog. Mi-e scârbă de ei și de clubul lor de kkt pe care îl utilizează doar în interesul lor particular, club de rasă ajuns pe mâna unor escroci mitocani care înmulțesc câini bolnavi genetic, ascund asta, în schimb își fac câinii "mari campioni" în expoziții trucate. Si ce să vorbesc cu derbedeii ăștia când pe mine mă interesează doar trofeele luate pe merit și nu accept să dau un leu escrocilor care aranjează rezultatele câinilor.
Ce dracu' să fac eu cu trofee cumpărate?
Ce dracu' să fac eu cu merite false?

PS: Și pentru că văd că derbedeii sunt interesați tare de tot de cum mă situez eu în raport de conflictul csaba andrei majoros - sorin spaller și ca sa nu se mai dea de ceasul morții cu presupuneri idioate  o sa le spun pe limba lor de mitocani agresivi ca să mă înțeleagă bine: mă doare în cur, la fel cum în cur trebuie să-i doară pe toți cei care iubesc rasa doberman. Nici un folos pentru rasă, e vorba doar de doi derbedei în lupta pentru ciolan.