Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

joi, 20 august 2015

Supărare


"Este adevărat, nu mai sunt membru DCR. Dar am fost. Pe vremea când credeam că DCR reprezintă interesele crescătorilor de doberman. Pe vremea când aveam impresia că la conducerea clubului se află un om corect, cu coloană vertebrală, care iubește rasa și dorește să facă ceva pentru aceasta."

zice cea cu limbaj de curva aciuată de ceva vreme prin Târgul Neamțului.
Ce să înțelegem din asta?
Cei noi și/sau naivi vor ințelege aiurea pentru ca nu cunosc limba șmenarilor de înmultitori de dobermani grupați sau nu în DCR așa că o să traduc eu în românește ce a spus tipa în limba DCR-istă:
Nu mai sunt membru DCR pentru că am constatat stimate domn csaba andrei majoros că te-am apărat fără nici un folos pentru mine. Te-am apărat pe tine și pe cei din conducerea găștii DCR-iste de acei care vă criticau, adică de Dobermannul și nevastă-sa. Vă criticau ca faceți matrapazlâcuri de care profitați doar voi cei din conducere.
Mie mi-au plăcut atunci matrapazlâcurile voastre și doream să câștig și eu din ele. V-am apărat deci ca să ma primiți în gașca voastră pe care la derută o intitulați club și să mă lăsați și pe mine să profit din plin. Pentru asta m-am năpustit pe Dobermannul, pe nevastă-sa și mai ales pe fiul lor cu toată mizeria de care sunt eu în stare. V-am convins atunci că vă pot fi utilă spunâdu-vă ca sunt juristă, arătându-vă că sunt spurcată la gura si nevricoasă tare și v-am permis să faceți un pas în spate ieșind eu în locul vostru la înaintare. V-a plăcut mult de mine atunci și m-ați primit cu brațele deschise în gașca DCR-istă.
Numai ca după ani de zile în care v-am apărat ca pe ochii din cap acum văd că îmi dati voi mie un șut în kr.
Se poate?
Nu-i frumos ce faceți.
Pentru voi l-am căutat pe fiul lor peste tot, acasă, pe net, la serviciu ca să-l denigrez cât mai mult posibil și să-i fac pe părinții lui să se sperie și să renunțe să vă mai critice justificat.

M-am străduit cât am putut ca să mă lăsați in compensație și pe mine să profit de matrapazlâcurile voastre și acum văd că mă lasați cu ochii în soare. Ce voi aveți dobermani mai buni ca ai mei? Aveți aceeași nenorociri bolnave genetic cum am și eu pe care le promovați in expoziții aranjate. Să vă fie rușine. O să spună aia doi că tu nesimțit obraznic și șovin cu IQ-ul sub 50 m-ai lăsat să mănânc kkt de pomană atâția ani și o să râdă iarăși de mine.
Stai liniștită fato că nu râd. N-ai mâncat kkt de pomană că ți-a plăcut al dracului de mult să ai gura plină.

PS: Iar o să zică nevastă-mea s-o las în pace. O să zică ca sunt rău pentru că tot ce a făcut ea a făcut din prostie și de draci de nefutută.