Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

miercuri, 11 martie 2015

Atenție la țepe

...
Inițial discuțiile despre dobermani aveau loc pe forumurile administrate de șmenarii înmulțitori de câini de rasă, forumuri intitulate de ei la derută ale "iubitorilor de animale". Acolo scriam și eu. Un timp șmenarii au încercat să-mi facă față dar tot într-o formă agresivă și obraznică sub bagheta de dirijor a lui csaba andrei majoros. Repede au văzut că nu reușesc pentru că le serveam adevărurile bine argumentate și nu puteau să mă combată așa că au încercat fără succes să mă șantajeze injuriindu-mă, calomniindu-mă, amenintându-mă și atacându-mi public nevasta și fiul. Când au observant că nu ma sperii și nu tac m-au banat de pe forumurile administrate de ei.
Am replicat făcându-mi blog.

Au incercat să-mi închidă blogul reclamându-mă la cel care-mi asigura suportul tehnic dar n-au avut succes.
În disperare de cauză văzând că matrapazlâcurile lor devin publice punându-le în pericol șmenul cu ghioarle bolnave genetic pe post de dobermani și-au luat proștii din spațiul public unde scriam eu și s-au refugiat cu proștii lor cu tot în privat. S-au refugiat în grupuri închise, discutând pe mail sau mess adică acolo unde eu nu aveam acces să deschid ochii celor care nu-i cunoșteau. Acolo puteau să-i aburească în liniște. Erau doar ei escrocii și proștii lor. Acolo dacă unul dintre proști se deșteaptă si începe să vorbească atunci ne spune cea cu limbaj de curva ce-i vor face: "dupa ce iti spun ce am de spus o sa iti iei un mare block!" Adică prostul deșteptat era zburat repede afara din privatul în care se petrecea aburirea proștilor ca să nu lumineze și pe alți.
Tot cea cu limbaj de curva ne explica cum merge treaba la ei la șmenari: "Asteapta tu sa pun eu documente oficiale online!" Adică documentele prin care șmenarii încearcă să demonstreze proștilor că vând câini sănătoși genetic nu sunt de uz public. Pai de ce nu? Pentru că public le este frică că cei care nu sunt proștii lor, pe care nu-i pot ei aburi vor demonstra așa cum s-a întamplat că aceste documente nu atestă nimic privind sănătatea genetică.

Așa că păstrează documentele doar pentru ochii proștilor: "Astfel de "hartii" sunt disponibile pentru orice client interesat sa cumpere pui de la mine." zice cea cu limbaj de curvă. În traducere din limba pungășească vorbită de cei din DCR în limba română vorbită de noi : documetele le arat doar proștilor pentru ca ei habar n-au să le citească.

Așa că dragi cumpărători de dobermani când șmenarii aștia grupați sau nu în clubul lor de kkt numit DCR vă trag deoparte între patru ochi ca să vă arate cât de buni și sănătoși sunt câinii lor și vă spun să nu mă citiți pe mine Dobermannul că eu sunt un nebun frustrat atenție ați fost deja selectați de pungașii înmulțitori de ghioarle bolnave pe post de dobermani pentru o mare țeapa. Sunteți deja socotiți de ei proștii lor buni de jumulit.

PS: Faceți încercarea și cereți-le să nu se mai ascundă, să pună rezultatele cu analizele de sănătate genetică ale cainilor în spațiul public și veti vedea singuri că refuză. Nu există o altă explicație atunci când refuză să pună la dispoziția publicului analizele de sănătate genetică ale puilor pe care vor să-i vândă decât că analizele respective știu bine ei că nu sunt valabile, că noi cei cu experiență le putem desființa ușor și atunci se ascund ca tâlharii care nu-și pot lucra victimele  decât la adăpostul întunericului.