Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

luni, 16 februarie 2015

Inmulțitori nu crescători

...
De ce le spun eu înmulțitori și nu crescători de dobermani?
Pentru că de zece ani de zile citesc tot ce scriu acești indivizi și individe pe net și în tot acest timp am găsit scris de ei doar reclamă pentru vânzarea de pui.
Până acum câțiva ani am încercat sa inițiez mai multe discuții despre problemele rasei doberman dar urmarea a fost catastrofală. O sleahta de indivizi și individe cu gura mare stârniți de cei din conducerea DCR, indivizi și individe puși pe injurii, mitocănii, calomnii și amenintari au transformat repede în scandal orice încercare a mea de dialog. M-am convins treptat că ei nu doresc dialog, că ei doresc doar să vândă cât mai mulți pui și cât mai scump. M-am convins că orice problemă le ridici despre dobermani o consideră neavenită pentru ca le pune în pericol șmenul. Că nu vor sa vorbeasca despre problemele rasei pentru că le recunosc când sunt între ei ca fiind deosebit de grave. Nu vor să vorbească pentru că știu că recunoscând public iși afectează încasările din vânzarea de pui, bagă pumnul în gura celor care vorbesc despre aceste probleme grave, îi prezintă public pe acestia ca pe niște nebuni frustrați, bagatelizează problemele de sănătate, strâng rândurile și se refugiază cu potențialii lor cumpărători în zone private unde-i pot prosti în liniște fără intervenții dinafara, timp în care public își fac doar reclamă unul altuia ca să vândă cât mai mult și cât mai scump și merg mai departe cu montele aiurea pe care le fac.
Adică fac bani distrugând cu nesimțire si sistematic rasa de care îi doare în kr.
De asta eu le zic înmulțitori și nu crescători.


Dacă credeți că greșesc atunci aratați-mi voi o analiză inițiată de cei care-și zic crescători sau de clubul de rasa care-i reprezintă. O singură analiză din care să rezulte preocuparea lor pentru imbunătățirea sanatății rasei. O analiză din care să vedem ce au făcut, ce rezultate au obținut, ce-și propun în continuare să facă. Aratați-mi o statistică, una singură din care sa rezulte impactul bolilor genetice asupra rasei și efectul produs asupra acestuia de măsurilor luate de ei crescătorii de dobermani. Aratați-mi în fine orice vreți voi să-mi arătați din care să rezulte preocuparea celor care-și zic crescători privind ameliorarea rasei doberman. Arătați-mi deci ceva care să-i diferentieze de înmulțitori.

Aratați-mi deci unde scriu ei orice altceva decât reclamă pentru vânzarea de pui.
Dar nu vă obosiți prea mult cu căutatul pentru că altceva decât reclamă nu veți găsi în sutele de pagini deschise de aceștia.
Pe ei ca pe niște adevarați înmulțitori de câini nu-i preocupă decât sa văndă mult și scump.
De asta le spun eu înmulțitori și nu crescători.