Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

duminică, 1 februarie 2015

Alba-neagra cu documentele

...
Încă o dovadă a lipsei de caracter a celor care înmulțesc dobermani în România.
După ce mințindu-mă mi-au vândut un doberman cu grave tare genetice de sănătate care mi-a murit de DCM la nici trei ani, după ce m-au lucrat în expo, după ce mi-au murdărit public cu calomnii îngrozitoare imaginea mea și a familiei au trecut și la fabricarea de dovezi împotriva adevarului spus de mine.

In noiembrie 2009 pentru că eu spuneam că reclama facută pe net de alin țaga lui Davor Zamolxis cel mort si răspânditor de DCM, m-a făcut sa-l cumpăr pe Casi fiul lui Davor alin țaga scoate la lumină un mail. Un mail prin care încearca să se absolve de vina reclamei mincinoase. Un mail pe care chipurile el l-a trimis soției mele în octombrie 2006. Mail în care el alin țaga ne avertiza de problemele genetice de sănătate a lui Casi:
Să mărim puțin mailul respectiv:


In fond trebușoara asta cu aranjarea unei poze după un document în așa fel încât în poză să apară că în document scrie ce vor mușchii tăi era de nivelul unui elev de gimnaziu. O găinărie de fapt. Noi la liceu întâlneam așa ceva când unii elevi îsi aranjau scutiri medicale. Îmi era clar atunci în noiembrie 2009 că aranjase mailul respectiv dar nu puteam dovedi 100% că am dreptate.
Așa că am lăsat-o baltă și am așteptat.
Și uite că bine am făcut.
Acum dupa mai bine de cinci ani alin țaga uită cum a potrivit mailul  in noiembrie 2009 și il reia înca o dată:


Uită și îl mai aranjează puțin față de mailul varianta din noiembrie 2009 adăugând "literele A-Citone...".
Exact ce așteptam eu: confirmă că aranjează documente ca să-și servească interesele. Acum nu mai trebuie sa demonstrez eu nimic ca să fiu crezut. A demonstrat singur lipsa lui de caracter.
Câtă mizerie umană.
"Curat murdară" aceasta lume dobermanistică românească.
Avem astfel acum o excepțională demonstrație că eu n-am nevoie să caut dovezi pentru că mi le furnizează singuri și că este exact așa cum spun eu, problema dobermanului este problemă de caracter a crescătorilor români ai rasei.