Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

marți, 6 ianuarie 2015

Romani si caini ep.1

...
Timp de un an de zile cat ne-am construit vila mergeam zilnic fie iarna fie vara sa dam de mancare la maidanezii rezultati din imperecherile cainilor lasati liberi de vecini pe strazi. 
De ce sa ai caine si curte dar sa-i dai drumul pe strada? 
Pentru noi era de neinteles. 
Am aflat mai tarziu secretul. Ni l-a spus o vecina dupa ce a fost gata vila si ne-am mutat ocazie cu care am adunat in curte alaturi de Maia noastra noua maidanezi ca sa-i salvam de hingheri. Era mirata vecina de ce strangeam zilnic rahatul dupa ei si apoi spalam aleile cu apa si detergent ecologic. Ne-a zis intr-una din zile sa facem ca ea si vom scapa fara munca. Sa lasam poarta deschisa sa poata iesi cainii ca sa umble pe strazile din jur si sa-si faca acolo nevoile si uite asa noi vom scapa de curatatul zilnic. Sa-si faca nevoile cainii mei pe domeniu public? Era foarte contrariata vecina ca doi intelectuali ca noi, persoane citite si la o varsta care nu mai era tanara nu fusesem capabili sa intelegem un lucru asa de simplu.
 

Si pentru ca tot am vorbit despre caini de curte lasati liberi pe strazi de vecinii mei o sa va mai povestesc inca ceva. Dragele mele vecine mi-au mai vandut un pont si anume mi-au soptit de ce-si lasa ele masculii necastrati liberi pe strazi. Cica sunt masculi si trebuie sa-si dovedeasca masculinitatea "fu ..d" zic ele, montand zic eu in stanga si in dreapta ca mitraliera. Cu cat e mai tare in utilizarea organului ... e mai mascul (vedeti asemanarea in gandire cu tiberiu popescu alias ham?). Vecinele mele ale caror masculi fug batuti de alti masculi si nu-si indeplinesc menirea lor pe lume sunt rusinate rau ca tin pe langa casa niste impotenti. Una dintre vecine chiar imi povesteste ca e suparata buba ca masculul ei fuge si nu-si indeplineste sarcina patriotica cu care l-a insarcinat mama natura si ca rad toate celelalte femei de ea. Dar imi spune in soapta ca a gasit ea o solutie ca sa-si spele rusinea si sa nu sufere sarmanul caine din motiv de abstinenta. Ii baga ea in curte femelele in calduri. In curte cu poarta inchisa ca ceilati masculi sa faca "l..a" (zice ea) pe afara. Bine zic eu si femela dupa ce a fatat ce ati facut cu puii ei. Ea mirata rau de intrebarea mea zice: ce femela? Aia pe care i-ai bagat-o in curte s-o monteze cainele tau in liniste. Cum ce-am facut cu ea? Am dat-o pe strada imediat. Si puii zic eu? Puii habar n-am zice vecina. Cred ca au murit de foame sau i-au mancat dulaii maturi din zona.
Dar pentru azi destul.
Vom mai vorbi despre romani si caini intr-un episod viitor.