Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

miercuri, 28 ianuarie 2015

"Continuati cu analiza pedigreelor si cu informatii ce pot fi probate "

...
Să dau informații și să le mai și probez?
Vedeți de ce le merge bine mincinoșilor?
Că au de-a face cu proști.
Dragul meu corespondent, sau draga mea corespondentă tu esti din sistem eu nu. Eu sunt doar un blogger dinafara sistemului chinologic și țin un jurnal personal din dragoste pentru rasa doberman și doar pentru că așa vreau eu.
Să-mi ceri mie un particular proprietar de doberman să dau informații din sistemul chinologic romanesc din care n-am făcut parte și mai mult decât atât să le și probez este nu te supăra pe mine o dovadă de maximă stupiditate.
Informații despre dobermani trebuie să ceri celor care le dețin și adesea le ascund în scopuri evident necinstite.
Aceștia sunt crescătorii români de dobermani colegii tăi până te-ai supărat pe ei, Dobermann Club România, Cartea de Origine Româna, Asociația Chinologică din România, ...
Ei sunt în măsură sa-ți ofere informații complete și să le și probeze, ba mai mult decât atât, sunt și obligați să informeze complet și corect.
In ceea ce privește analiza pedigreelor pe care am facut-o odata o sa-ți spun și de ce n-o mai fac. O să-ți spun cu toate că dacă citeai măcar 10% din ce am scris în ultimul timp ai fi înțeles de ce n-o mai fac. N-o mai fac după ce un crescător mi-a confirmat ceea ce banuiam și eu dar n-aveam ... probe. Mi-a confirmat citând studii de specialitate că pedigreele sunt false. Și falsurile astea sunt atât de importante și atât de răspăndite încât au reușit să modifice genomul inițial al dobermanului. Mai clar, dobermanii de azi sunt atât de corciți cu alte rase încât nu mai sunt dobermani. În cazul ăsta o analiză pe documente false este evident o prostie.


In final vreau să te întreb: dacă ai ajuns la concluziile pe care mi le transmiți în mesajul tău de ce mă îndemni pe mine care nu cresc dobermani să fac ceea ce tu crescător/crescătoare nu faci? Daca te interesează așa de mult cum spui tu viitorul rasei de ce nu povestesti în scris cu nume și prenume cum fac eu? Ar fi suficient sa spui tuturor ce ai văzut în interiorul sistemului de te-a făcut să te revolți și să nu mai vrei să înmulțești dobermani. Voi cei din sistem puteți face curățenie. Eu pot doar comenta din exterior. Sunt de fapt un spectator la piesa în care voi sunteți actorii. Vino și spune adevarul așa cum e el: înmulțitorii români de dobermani în frunte cu președintele lor sunt niște șmenari care cresc ghioarle bolnave genetic pe post de dobermani și pe care le încarcă cu trofee mincinoase obținute prin aranjamente cu arbitrul sau chiar cumpărate. Adevărul vă va elibera și tot adevărul va salva rasa doberman.