Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

vineri, 19 decembrie 2014

O dovada noua

...
Sunt acuzat ca sufar de mania persecutiei.
Sa vedem ce-i aia mania persecutiei conform DEX.
Mania persecutiei = stare patologică manifestată prin ideea fixă a cuiva că este persecutat de toată lumea.
Deci se spune public ca sunt bolnav psihic pentru ca am ideea fixa ca am fost lucrat cu dobermanul meu in expozitii.

Hai sa vedem daca-i asa.
Nu eu spun ca am fost lucrat. 
Ei smenarii DCR-ului spun ca am fost lucrat.
De ce zic asta?
Pentru ca ... ia sa vedem ce zice unul dintre ei care stie bine ce zice ca de ani buni bate expozitiile cu ghioarlele lui:
"Daca ai canisa nu insemna ca si castigi ... daca nu esti in "gasca" de la putere sau nu pupi in dos pe careva din conducere sau dintre arbitri. Sau ... nu sponsorizezi. Sau nu ajungi in conducerea unei ach locale sau nu ajungi chiar arbitru."
Sa analizam putin situatia in care ma gasesc eu: nu am canisa si nici nu vreau sa-mi fac si nu fac parte din nicio "gasca" de la putere sau nu si nici nu intentionez sa fac parte si nu am pupat in dos pe nimeni niciodata de cand ma stiu nici eu si nici familia mea si nu am intentia sa sponsorizez pe nimeni pentru rezultatele cainilor mei si nu fac parte din conducerea aso locala nici nationala, nici internationala si nici nu intentionez sa fac parte si nu sunt arbitru si nu vreau sa devin.
Deci smenarii DCR-ului stiu ca eu nu indeplinesc niciuna din conditiile puse de ei pentru a nu fi lucrat in expo, ma lucreaza fara rusine si cand povestesc cum m-au lucrat zic ca sunt bolnav psihic.
Ce avem aici?
Avem ...
Manipulare prin denigrarea celor ca mine care spun adevarul punandu-le in pericol afacerea murdara cu ghioarle bolnave pe post de dobermani.
Prezinti cum te-au furat in expozitii cei care recunosc ca te fura atunci cand ii ia gura pe dinainte iar ei te fac bolnav mintal.

E bine ca aflam din gura lor cum procedeaza.