Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

sâmbătă, 20 decembrie 2014

De ce scriu eu adevarul despre inmultitorii romani de dobermani grupati in DCR? ep.6

...

La Ploiesti in iunie 2006 am avut primele semne ca suntem lucrati pe banii nostri. Noi am vazut asta atunci dar era nevoie de confirmare asa ca am lasat sa treaca timpul ca sa ne lamurim.
Si pana in octombrie 2006 ne-am lamurit.
De aici incolo i-am ... solicitat mereu si mereu sa spuna daca este asa cum am observat noi si pana la urma au spus in clar.
Au spus si ne-am lamurit ca noi nu suntem un caz particular ca sa pot spune ca ne simtim persecutati.
Toti cei care sunt ca noi au fost si vor fi la fel tratati.
Tratati asa ... foarte interesant in mod regulamentar.

Ce inseamna la fel ca noi?
Ne spun ei smenarii de ieri si de azi ai DCR-ului, smenari de ghioarle bolnave pe post de dobermani in citatul urmator:

"Daca ai canisa nu inseamna ca si castigi ... daca nu esti in "gasca" de la putere sau nu pupi in dos pe careva din conducere sau dintre arbitri. Sau ... nu sponsorizezi. Sau nu ajungi in conducerea unei ach locale sau nu ajungi chiar arbitru."
Deci ne spun singuri ca: "acei care nu sunt din gasca de la putere, nu pupa in dos pe careva din conducere sau dintre arbitri, nu sponsorizeaza, nu sunt in conducerea ach locale si nu sunt arbitri" nu vor primi trofee. 
Am inteles bine asta si din acest motiv nu ne-am mai dus in expozitii. Nevasta-mea si cu mine nu ne consideram in niciun caz persecutati.
Noi suntem tratati la fel cu toti cei care nu corespund acestor criterii care se constituie pentru smenari in principii calauzitoare. Principii calauzitoate pe care se intemeiaza toate regulamentele concepute de smenarii de sus si pana jos, de la nivelul de asociatii canine nationale si internationale pana la ultimul crescator. 
Regulamente concepute de smenari pentru: SELECTIA CU BANUL.
Nevasta-mea si cu mine facem parte dintr-o majoritate extrem de mare a celor care nu traiesc din genitale de caini. Asa ca de ce ne-am simti persecutati cand nimeni nu ne da afara din lumea din care facem parte?
Noi doar povestim cum s-a realizat in cazul nostru particular lucratura (reglementata de smenari) in expozitiile in care am participat. Povestim ca o experienta personala, ca o poveste din care cine vrea poate trage invataminte.
Cine nu vrea poate ramane prost.


Povestim deocamdata ce am observat la Ploiesti in iunie 2006.
1. Povestim de exemplu ca pe banii nostri ne-au uratit capul dobermanului prin interventie chirurgicala. 

2. Povestim ca ne-au recomandat un dresor care sa ne ia banii pentru dresura de ring pe care n-a facut-o. 
3. Povestim ca pe banii nostri handlerul recomandat de ei ne-a prezentat dobermanul in ring in mod catastrofal, ca in plus de asta a incercat sa conviga arbitrul ca dobermanul nostru are defecte inexistente.
4. Povestim deasemenea ca Avi Marshak n-a inteles lucratura lor cu toate ca ei s-au straduit atat de mult sa-l faca sa inteleaga. N-a inteles Avi Marshak ca ei voiau sa nu-i dea nimic lui Casi si i-a dat Best Puppy. Ca pentru asta l-au declarat "ramolit" si au refuzat sa publice rezultatul.

De fapt noi argumentam cu fapte concrete incercand sa dovedim cu exemplul nostru ca smenarii DCR-ului au dreptate cand spun ca pe unii ca noi ei ii lucreaza in expozitii ca nu cumva sa ia trofee. 


Si este mai mult decat normal intr-o SELECTIE CU BANUL asa cum practica ei cu ajutorul regulamentelor facute de ei sa nu accepte ca un doberman ieftin si care nu era de-al lor sa le strice pretul de vanzare al puilor, pret impus de ei.
 

Eu le-am inteles lucratura pe care ei o recunosc.
Ce nu am inteles si nu admit este sa-mi denigreze familia. Aici a fost marea lor greseala. Trebuiau sa se opreasca la lucratura dar cineva i-a invatat rau, rau de tot si acum si-au castigat beleaua.

PS: Si hai sa mai dau un exemplu ca smenarii DCR-ului lucreaza in expozitii pe cei care nu indeplinesc conditiile prezentate de ei mai sus, pe cei ca nevasta-mea si mine, adica imensa majoritate care nu traim din genitale de caini, care iubim cainii dar avem profesiile noastre din care traim si ii platim pe smenari:
"Cand locuiam inca la Vaslui am fost impreuna cu Nero, un doberman superb si stapana sa la un concurs la Bucuresti. Am vazut acolo cea mai mare magarie. I-au cautat tot felul de chichite, l-au strans de nas pe furis cand ii examinau coltii, iar magarii din Sibiu strigau de pe margine sau isi asmuteau soptit cainii cand erau in ring, iar Nero fireste ca se intorcea sa se apere, pentru ca-l muscau de picioarle din spate. I-au dat mers defectuos, facandu-se ca nu vad nimic din ce se intampla."
Asta pentru a mai detalia putin din arsenalul cu care realizeaza smenarii lucraturile in expozitii.