Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

marți, 16 decembrie 2014

Declaratie

...
Pentru ca tot vad interpretari aiurea ale actiunilor mele o sa incerc sa explic clar ce vreau. Am mai facut-o de nenumarate ori in trecut dar e bine ca din cand in cand sa revin pentru ca noii veniti nu prea citesc din urma si iau de bune minciunile smenarilor DCR.
Problema nu-i ca am fost tzepuit cu Casi cum le convine tzeparilor grupati in DCR sa creada ceilalti care privesc din exterior disputa mea cu ei. 
Pentru asta ii pot ierta si pot uita. In fond in anii astia m-am lamurit. Nu aveau ce sa-mi vanda altceva mai bun pentru ca ei doar asta inmultesc si vand pe bani multi. Inmultesc si vand ghioarle bolnave pe post de dobermani pe care le coafeaza in expozitii aranjate sau pur si simplu cumpara trofeul dorit. Mi-au vandut o mortaciune pe post de doberman cum au vandut si altora ca mine.  
Ce m-a indarjit si nu pot ierta si nici uita niciodata este cum au vorbit ei despre mine si despre familia mea. Sunt de neuitat si de neiertat porcariile scrise pe net despre familia mea si care porcarii pot fi citite si acum.
Daca n-aveau contraargumente la critica mea puteau sa taca si atunci dupa un timp as fi tacut si eu lamurindu-ma ca ei nu-si pot depasi conditia de traitori din genitale de caini. Ma opream si ii lasam in plata Domnului asa cum au facut mai mult ca sigur si alti tzepuiti inaintea mea.
N-au tacut insa smenarii si in dorinta lor de a ma face sa ma las pagubas si sa nu mai zugravesc public dezastrul facut de ei au incercat sa ma oripileze (sa ma sperie cu mizeriile pe care le pot debita) umpland netul de porcarii despre familia mea, analizand la nesfarsit putza fiului meu si denigrandu-mi sotia.
Asa ca voi ramane alaturi de ei cate zile imi va da Dumnezeu.

In fond ce fac eu impotriva celor care mi-au denigrat in asa hal familia pentru a-si ascunde inselatoria cu dobermani bolnavi genetic?
Nu voi face nimic altceva decat voi scrie despre ei doar adevarul. Adevarul recunoscut chiar de ei, nu inventat de mine. Adevar care are legatura cu rasa doberman, adica adevarul ca inmultesc si vand pe bani multi dobermani bolnavi genetic care mor din ce in ce mai tineri. Ca ascund decesele timpurii si ii denigreaza pe cei care vorbesc despre asta. Asta fac eu si voi face mereu. Nu ma va interesa ce fac smenarii DCR-ului inafara preocuparii lor legata de distrugerea rasei doberman. Nu o sa procedez niciodata asa cum au procedat ei cu mine denigrandu-le familiile pentru ca nu sunt ca ei. Voi scrie deci despre cum isi bat joc de rasa si de cei care o iubesc. Voi scrie cum fac bani inseland pe cei care nu cunosc adevarul. Voi scrie despre afacerea lor puturoasa rau pentru care nu platesc taxe si impozite la stat. Iar daca publicand adevarul asta voi ajuta si rasa doberman atat de greu incercata de smenul cu ghioarle bolnave pe post de dobermani practicat de cei din DCR voi considera ca fac ceea ce trebuie sa fac. Si asta mai ales ca acum pentru ca am iesit la pensie am timp suficient ca sa ma ocup de smenarii DCR-ului.
Eu asa gandesc.