Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2016 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

luni, 15 decembrie 2014

De ce scriu eu adevarul despre inmultitorii romani de dobermani grupati in DCR? ep.3

...
Spuneam in episoadele anterioare ca am fost la inceput de drum cu dobermanul nostru atunci in 2005-2006 si ca nimeni nu ne-a avizat in niciun fel. Netul era plin de reclama mincinoasa. Acum voi aveti informatii macar pe blogul meu si al Marianei ca sa intelegeti ce vi se pregateste de smenarii DCR-ului.
N-am stiut atunci nu doar despre bolile genetice de care sufera rasa, boli genetice despre care am aflat pe pielea noastra trei ani mai tarziu, n-am stiut nici unele detalii importante care ne-au costat si ele in expozitii.
1. N-am stiut cand am cumparat dobermanul ca varga iosif nu-i membru DCR.
2. N-am stiut apoi cand am aflat ca nu-i membru DCR ca asta este o problema serioasa in ochii DCR-istilor, problema care ne va costa.

Si ne-a costat acolo unde DCR-istii au fost cei care au invitat arbitrul, adica la expo DCR Bucuresti oct. 2006 (expozitia pe care ei au sters-o de pe site-ul lor pentru ca acolo au depasit orice limita a decentei). Ne-a costat si ne-a explicat csaba andrei majoros de ce ne-a costat: "ei invita arbitrii care arbitreaza bine cainii lor", adica ai membrilor DCR, iar dobermanul nostru nu era de-al lor.
3. N-am stiut ca platind pe dobermanul achizitionat de la varga iosif sub pretul practicat de cei din DCR era rau de tot. 

Si s-a aflat cat am platit pentru Casi si asta ne-a costat in expozitii. Asta era si ea o vina mare despre care tot csaba andrei majoros s-a scapat explicand cat de important este criteriul pret in expozitii.
In fond le stricam pretul de vanzare al puilor daca venind cu un doberman cumparat mai ieftin din exteriorul DCR aveam succes cu el in expozitii.
Asa ca la Bucuresti in oct 2006 ne-a arbitrat papp cel chemat de conducerea DCR pe criteriul ca "le arbitreaza bine cainii". Ne-a arbitrat zic in asa fel incat sa ne iasa pe nas sa mai cumparam ieftin si dinafara DCR. 
Asa ca ne-au dat o lectie in direct si in vazul public ca sa bage toti la cap. Daca vrem sa avem succes in expozitii trebuie sa luam doberman de la ei si la pretul stabilit de ei, smenarii DCR-ului.
Si pentru ca in prima zi la TNAR nevasta lui csaba a stat lipita de noi ca sa ne studieze si pentru ca mai mult ca sigur a observat ca ne iubim enorm cainele a fost nevoie de un scenariu mai dur. Scenariu jucat in ring de papp care ne-a facut in public "incorecti" (platisem expozitia sa ne jurizeze cainele nu se ne insulte) iar pe net de csaba care a scris ca: "am vazut la Bucuresti caini pe post de dobermani".
4. N-am stiut nici ca nu vom primi niciun sfat atat de la eva chivu (careia ii trimiteam filme si poze din expozitii ca sa vada cum arata si cum este prezentat Casi) cat si de la varga iosif caruia in fond ii faceam ce nu-si facea singur atat pe net cat si in expozitii. Ii faceam lobby la canisa pe timpul, nervii si banii nostri. Si eram primii care faceau lobby canisei Lord of Bachus.Pana la noi vorba lui adrian bucur: "cine drk a auzit de canisa Lord of Bachus?"

Dar destul pentru astazi, continuarea in zilele urmatoare.