Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

duminică, 30 noiembrie 2014

Nerusinarea

...
sau poate nebunia celor care vor sa prezinte dovezi cu valoare stiintifica, dovezi dintr-o lume in care falsul si minciuna troneaza peste tot pretinzand culmea nerusinarii ca aceste dovezi sa fie crezute.
Hai sa va mai dau un exemplu de cum se obtine un pedigree si asta evident asa cum v-am obisnuit consemnand ce spun practicantii din interiorul sistemului. Nu ce spun eu ca eu nu inmultesc caini si deci n-am nicio experienta privind obtinerea unui pedigree.
O sa vedeti in povestioara de mai jos kkt-ul pe care-l mesteca cei care va scot ochii cu pedigreele lasandu-va impresia ca-i adevarat ce scrie acolo.
De data asta o s-o citez pe ala2006:

"Oameni buni astea sunt bazaconii. MIllerii exista si fac actele cum vor ei si cand vor ei. Sa va spun eu o istorioara.
Un prieten vrea labrador, cauta pe net gaseste in Arad. Miller in toata regula, cainele ieftin, degeaba ii spun eu sa nu ia, era ieftin cu pedigree. Bun, merg cu el sa-si ia cainele un jeg total, cainii in mocirla, legati de copaci fara custi cu lant de un metru, zeci de pui labrador, beagle si dracu mai stie ce. Ia catelul vine acasa, e chiar dragut si sanatos nua avut nici pe dracu pana acum.
Povestea funny incepe peste cateva luni cand pedigreul nu mai vine desi lasase omul adresa. Sa sune pe crescator, pierduse numarul de tel. Cauta pe net, gaseste tot miller din Arad, similar anuntul si suna. Domne, fac scandal, iti rup capul da-mi actele la caine. Pai zice domne da io nu ti-am dat caine. Asta ba esti nebun, iti rup capul trimite actele, am vorbit personal, nu ma lua de prost, etc. Peste o luna vine un pedigree cu varsta mai mare cu aproape doua luni decat trebuie. Asta, ba ma iei de prost, iti rup capul, da actele cainelui. Millerul il intreaba cam pe cand crede ca s-a nascut si peste o luna trimite pedigreu cu o data de nastere apropiata.
Acu funny e ca peste ceva vreme ne-am intalnit cu ala de i-a trimis actele si cu siguranta cainele era cumparat de la altu. No, cam asa probleme aveau ei sa-si faca acte la caini. Cand voiau si cum voiau. Mare rahat si dreptul asta de monta. Pe mine care vand cainii cu grija si nu la oricine ma lasa rece. In Anglia, faci acte la orice caine ce are acte. Daca platesti. Si cine face performanta face oricum, si rachete de caini au si ei."
Deci ni se cere sa credem ca dobermanul cutare e din tata ... si din mama ... dar vedeti si voi cum merge in realitate treaba.
Pedigreele se cumpara la taraba si in ele scrie ce vrea cel care da banii sa scrie. Inca o data asa spun cei din sistem nu eu.
Si atunci de ce mai vine unul cu exemple si ne cere sa-l credem?
Vine pentru ca-i tampit sau escroc care ne crede pe toti batuti in cap? Uitati deci inca o dovada care ne arata in primul rand ca chinologia este doar un smen si ca ... respectivul despre care vorbesc eu am dreptate cand spun ca balmajeste, adica leorbaie, adica spune tampenii, ... 


PS: Cautati sa va raspundeti singuri la intrebarea: intr-o lume informatizata de ce COR-ul nu publica pedigreele eliberate?