Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

marți, 4 noiembrie 2014

Dobermann Club Romania - Executie la comanda?

...
Spuneam ca in 2006 la expo DCR - Bucuresti ne-a fost executat cainele de arbitrul papp laslo.
Nu arbitrat ca aici e problema, executat el dar si noi stapanii lui.
Nu discut arbitrajul ci doar magariile debitate de papp laslo si o sa incerc sa va demonstrez ca aceste magarii nu au fost intamplatoare.
Inca o data nu am intentia sa contest arbitrajul. Remarc doar ca foaia de arbitraj intocmita de conducerea DCR nu continea capitolul musculatura, capitol la care cainele meu excela. 
Sa revenim tinand cont de ce am spus mai sus: fara comentarii privind arbitrajul.

Dupa incheierea arbitrarii cainelui meu facuta in nota cunoscuta adica descriptiv de arbitrul papp laslo s-a trecut la urmatorul caine care era la rand, adica al lui sorin spaller. N-a inceput bine arbitrarea acestui caine ca csaba andrei majoros l-a oprit pe papp laslo si l-a chemat la o discutie la marginea ringului:
Observati cum ma priveste sorin spaller - parca stia ce va urma.

Ce urmare a avut discutia?

Arbitrarea cainelui lui sorin spaller a fost intrerupta si au fost rechemati in ring dobermanul Marianei si al meu, fratele lui si un doberman scheletic din canisa lui cristian dragomir proprietar cineva din Turcia. Toti trei participasera la aceeasi clasa.
Ce a urmat a fost apoteotic privind marlania.
Dobermanul vandut in Turcia caruia oasele ii ieseau prin piele, complet nedezvoltat a avut norocul ca foaia de arbitraj nu cerea evaluare pentru ceea ce lui ii lipsea in mod evident asa ca ... punctaj maxim. Avea nevoie saracul de o incurajare pentru ca fusese vandut si pleca in Turcia si nu se facea sa ... plece cu desaga goala.
In schimb dobermanul Marianei si al meu si fratele lui au fost facuti terci de papp laslo iar noi stapanii balacariti ca suntem incorecti pentru ca aducem asa prapadenii de dobermani in fata marelui papp laslo. Platisem jurizarea si in schimb am primit de banii respectivi o marlanie groasa.

Am pus doar o poza semnificativa in momentul in care se pregatea executia, dar la nevoie pentru cine nu crede, am filmul integral al expozitiei pe care csaba andrei majoros a trecut-o in uitare eu zic intentionata pe site-ul DCR. 

Sa zicem acum ca eu m-am inselat si csaba andrei majoros i-a cerut lui papp laslo doar o recapitulare a calificativelor date si n-a avut nicio intentie rea dar:
1. Dupa expozitie csaba andrei majoros ne-a propus sa abandonam dobermanul luat ieftin pentru ca ne vinde el unul bun evident cu un pret batand undeva spre 1000 de euro;
2. Ajuns acasa, trei zile mai tarziu csaba andrei majoros scrie pe forumul de kkt "ca la Bucuresti a vazut caini pe post de dobermani si ca papp laslo a explicat acolo ... ce si cum cu acesti dobermani";

3. Cainele  nostru a fost prezentat in ring de tehnicianul lui dragomir cristian;
4. In timpul prezentarii dupa incalzirea "necesara" facuta departe de noi pe camp, cainele nostru a fost de-a dreptul buimac iar dupa expozitie a dormit bustean ore in sir fiind nevoit sa-l aduc in casa pe brate in timp ce el dormea.
5. Dupa expozitie dragomir cristian ne-a propus la randul lui sa renuntam la dobermanul respectiv (nu vedeti ce-a zis papp) ca o sa-mi vanda el doberman de expo tot asa la pretul undeva spre 1000 de euro;
6. Sa nu uit dobermanul nostru si fratele lui erau cumparati de la o canisa al carei proprietar nu era membru DCR(de fapt singurii doi dobermani aflati in aceasta situatie).

Cam multe potriveli ca sa nu fie vorba de o lucratura.

Parerea mea de atunci devenita aproape certitudine azi dupa ce am aflat multe din gura lor este ca nu ne-au lucrat pe noi si cainele nostru de frica succesului fulminant pe care ar fi putut sa-l aiba cainele dintr-o canisa obscura. N-avea cum sa faca furori dobermanul nostru pentru ca au recunoscut singuri: ei nu se lupta pentru trofee, ei le aranjeaza sau le cumpara. Ei au incercat doar sa ne faca sa renuntam la caine si sa cumparam de la ei scump si pentru asta au avut nevoie de circ, cat mai mult circ pentru ca au observat ca ne iubim cainele.


PS: De ani de zile inmultitorii DCR-ului acrediteaza ideea justificatoare pentru ei ca noi atunci in oct 2006 ne-am suparat ca nu ni s-a dat calificativul dorit si de asta ne-am luat jucariile si am plecat, nu ca ei ne-au convins atunci in oct 2006 si in anii care au urmat ca n-avem ce cauta langa niste indivizi ca ei.