Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

sâmbătă, 29 august 2015

De ce e derbedeu adrian bucur?

Pentru ca așa cred eu.
Cred că doar un derbedeu răspunde la critică cu injurii grave.
Un om care nu-i derbedeu argumentează împotrivă sau dacă nu poate, tace.
Ce face adrian bucur?
Răspunde ca un derbedeu spunându-mi ca sunt un imbecil dacă-l acuz pe papp că a arbitrat părtinitor și pe ei, adică csaba andrei majoros, daniela cătănescu, sorin spaller, cristian dragomir, adrian bucur că și-au tras spuza pe turtă mânărind expoziția:


Observați că eu sunt critic, cel mult ironic privind arbitrajul lui papp neștiind atunci cu ce fel de indivizi am de-a face și aflu imediat pe loc că în loc de argumente civilizate primesc calificativul public de "imbecil" și asta pe un forum unde atacul la persoana era interzis prin regulament și doar pentru un comentariu nefavorabil privind arbitrarea făcută de arbitru.

Las la o parte faptul că ei înșiși recunosc că aranjează expozițiile și cumpară trofeele, așa că nu-i nicio enormitate ceea ce am sesizat eu ca au făcut la expo DCR București 2006. Și nu numai că nu-i enormitate dar oricine se uită pe filmul expozitiei se convinge fără dubii de mânăriile făcute acolo. 
Las la o parte asta și vreau sa ma refer doar la derbedeul de adrian bucur.
Chiar daca n-aveam dreptate, chiar dacă nu ma lăsam convins ca n-am dreptate un om nu cu studii superioare ci doar cu șapte ani de acasă nu avea voie să spună ce a spus el. Mai ales că nu mă cunoștea. A facut-o însă, lucru care m-a aconvins că este un derbedeu care face de rușine facultatea pe care a terminat-o precum și pe profesorii săi.
Încă o dovadă ce caractere mizerabile au cei care fac parte din Dobermann Club Romania si că bine a făcut soția ca a plecat din cloaca asta imediat ce a aflat cu cine are de-a face.
O dovada cu atât mai puternică dacă ținem cont că adrian bucur nu este ca gelal alievici absolvent de studii medii care dacă pierde proștii care-l plătesc pentru că le plimbă câinii rămâne muritor de foame ci om cu studii superiore și cu o calificare dintre cele mai înalte.

N-ar trebui în mod normal să fie treaba mea cu ce se ocupa adrian bucur. Dar ce mai este normal după ce a deschis derbedeul ăsta gura?Așa că mi-am permis să-i citesc CV-ul și să vă spun și vouă ce am vazut eu inginerul absolvent ca și el de Automatică și Calculatoare dar în plus față de el cu experiența de inginer automatist, proiectant de instalații de automatizare pentru industria chimică și energetică, analist programator principal la Institutul de Studii și Proiectari Energetice București, autor de programe de aplicație industriale, precum și profesor de informatică, informatică nu IT.

CV lui adrian bucur este cu mult sub nivelul pe care ar fi trebuit să-l aibă dacă ținem cont de facultatea terminată. IT la o firma care vinde mărfuri sau coproprietar de scenă pentru maneliști este un kaka maka pentru un absolvent de Automatică si Calculatoare. E ceva potrivit pentru un absolvent de liceu cu ceva cunoștiințe de IT și de tehnică în general. Un fel de gelal alievici mai destupat la minte.