...
Ia să vedem ce spunea csaba andrei majoros în febr. 2016 despre președintele și vicepreședintele IDC:Atac la persoana celor din conducerea IDC. Nu dispută demcratică în interiorul organismelor clubului internațional la care DCR-ul aderase la cerere cu 11 ani în urmă ci în exterior, public, pe Facebook. Legile democratice sunt clare aici: ori încerci să schimbi din interior, ori dacă nu reușești schimbarea atunci ieși afară. Pentru asta era obligatoriu democratic vorbind ca la data atacului public (din exteriorul organismelor IDC) adică febr. 2016 csaba andrei majoros sa fie înafara IDC. De acolo putea vorbi liber și se putea asocia cu cine voia el. Înafară cu DCR-ul sau înafară el personal prin demisie sau demitere din funcția de președinte DCR.
Dar de la cine nu poate nici Dumnezeu nu cere iar acum dacă stăm puțin să ne gândim este utopic să avem pretenții de la dulăii DCR-ului. În contextul de față iată care este oful lui csaba andrei majoros direct exprimat: "IDC was created to be Wiblihauser and Pezzano playground, to win their dogs or the dogs from their friends". Păi DCR-ul de ce s-a creat oameni buni? Am zeci de exemple uitându-mă peste rezultatele din expozițiile românești precum și pe declarațiile celor din interiorul sistemului chinologic care relevă că DCR-ul s-a creat pentru ca să câștige câinii lui csaba, dragomir, cătănescu, spaller, ... și ai prietenilor lor și atunci care-i problema?
Vorbește csaba andrei majoros despre examenele de selecție promovate aiurea de IDC și propune renunțarea le ele? Da ce în România unde taie și spânzură csaba și prietenii lui se face selecție? Care sunt criteriile de selecție practicate de DCR? Criteriul e unul singur și anume: selecția cu arbitrul care arbitrează bine câinii lui csaba, dragomir, cătănescu, spaller, ... și ai prietenilor lor si rău câinii celorlalți. Fiecare taie și spânzură în ograda proprie. IDC-ul în ograda lui, DCR-ul în cea romanească. Că așa-i în chinologie. Democrația nu este pentru căței ci este pentru dulăi.