Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

luni, 15 august 2016

"Preferatul meu mascul românesc"

...
zice o reclamă referindu-se la Khal Drogo Destiny's Phoenix. Reclama este mincinoasă pentru că ea ascunde cu bună știință o parte de adevăr. Poate cea mai importantă parte a adevărului adică sănătatea genetică a lui Khal Drogo. "Preferatul lui mascul românesc" adică Khal Drogo are genele DCM-ului moștenite de la Tigr iz Slavnoi Stai prin trei bunici din patru. Nu mai vorbesc despre restul bolilor genetice că voi plictisi pe cei care mă citesc.
Evident cei care habar n-au ce-i ăla un pedigree și cum se moștenește DCM-ul se uită la poză, văd un doberman frumușel, văd că-i face reclamă unul dintre înmulțitori care se recomandă inchizitorul suprem al celor care atentează la sănătatea genetică a rasei, vad niște trofee luate în expoziții pe orice alte criterii dar nu pe cele privind sănătatea genetică și prin consecință bine aburiți de respectiva reclamă mincinoasă se înghesuie la puii lui Khal Drogo așa cum am făcut și eu acum doisprezece ani înghesuindu-mă la un pui al altui "preferat mascul romanesc" recomandat de același înmulțitor. M-am înghesuit acum doisprezece ani atunci când habar n-aveam cu cine am de-a face. Habar n-aveam atunci că am de-a face cu niște șmenari care înmulțesc pe bani grei orice mortăciune fără să le pese că în felul asta duc rasa la dezastru. Nu știam atunci că-și fac reclamă mincinoasă unul altuia uitând mereu să precizeze esențialul și anume că lor le mor dobermanii tineri de bolile moștenite pe care le fixează prin monte de-a dreptul criminale dar profitabile financiar. "Preferatul lui mascul romanesc" cu care am fost aburit acum doisprezece ani murea peste puțin timp de DCM. Murea în tăcerea intenționat păstrată pentru a nu le afecta afacerea cu mortăciuni pe post de dobermani. Murea trăgând după el și mulți dintre puii lui bolnavi tot de DCM printre care și al meu. Murea dar nici proprietara masculului adică cea prin care am cumpărat puiul și nici lăudătorul masculului nu m-au atenționat privind decesul. S-au informat unii pe alții doar în privat ca să nu aflu eu.  

Așa că atenție dragi cumpărători de dobermani la "preferații masculi sau femele" recomandați de șmenari, atenție mare ca să nu spuneți după ce vă vor muri tineri că nu v-am avertizat.