Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

vineri, 15 iulie 2016

Pititul

...
Cică m-a chemat să facem ceva constructiv pentru rasă și eu în "nimicnicia mea" nu și nu. Ar fi nostim dacă n-ar fi curată măgărie pretenția asta. Pai eu de 11 ani "fac ceva constructiv pentru rasă" în timp ce colegii lui care înmulțesc mortăciuni pe post de dobermani "fac ceva constructiv" doar pentru buzunarul lor, adică înmulțesc mortăciuni pe post de dobermani, le vând cu sute de euro bucata fără taxe și impozite și mă denigrează pe mine și familia mea ca sa mă discrediteze în fața clienților escrocați de ei. Eu "fac ceva constructiv pentru rasă", adică de 11 ani atrag atenția privind pericolul bolilor genetice fixate prin monte aiurea.
Dar să mergem mai departe făcându-ne că nu vedem măgăria asta și nici injuriile publice cu nume și prenume pe care mi le adresează.

In primul rand nu m-a chemat sau poate mi s-a adresat sub nume fals și/sau pitit după un proxy server lucru care m-a făcut în mod justificat să-l ignor. Oricum din dorința de a lamuri lucrurile să zicem că m-a invitat să pun umărul la creșterea dobermanului. Asta este evident o mare nerozie din partea lui pentru că din antetul blogului meu mă declar doar proprietar de doberman și nu crescător de dobermani. Dacă n-aș fi cumpărat doberman ci o limuzină marca cutare pe care apoi aș fi criticat-o ce-ar fi trebuit să facă producătorul ei? Să mă invite să produc eu mașini mai bune dacă sunt nemulțumit? Absurd. Dar să mergem mai departe. Să presupunem tot din dorința de a lămuri lucrurile că vreau să cresc dobermani. Bun și atunci la ce să pun umărul și alături de cine să mă lupt? Să mă lupt să salvez rasa alături de distrugătorii ei? N-ar fi și asta o altă nerozie? Să susțin public de 11 ani că iubesc rasa și că vreau să o salvez dar s-o îngrop făcând exact pe dos? Să procedez ca acel care mă invită public evident în mod mincinos să pun umărul la salvarea rasei timp in care el înmulțește bombele genetice ale lui csaba majoros? A, nu crede că sunt bombe genetice și zice că-s sănătoase tun și tocmai bune de înmulțit? Atunci de ce nu iese public să-și expună argumentele contra? Să mă combată științific că vad că zice că-i inginer. Cu genetica în față, cu pedigree-le câinilor înmulțiți de el, cu ancestorii acestora morți de boli genetice grave ... Putem calcula ușor șansele ca produșii canisei lui să fie așa cum spun eu adică bombe genetice sau cine știe poate cum zice el. Clar științific. Poate mă dovedește cu argumentele lui. Deocamdată însa nu vad decât mitocănie, piteală de cocoș bătrân, singur și acrit de neîmpliniri după fusta mamei, prietenie "în cuget și simțiri" cu derbedeii DCR-ului care mi-au denigrat familia ca să-și apere afacerea cu ghioarle bolnave genetic pe post de dobermani, ... că argumente nu se întrezăresc la orizont.
Crede că spun prostii și în cazul ăsta nu mai este nevoie de argumente? Atunci de ce mă citește? Argumente împotriva a ceea ce scriu eu nu oferă în schimb în bună deprindere DCR-istă mă combate cu injurii și atac la persoană. Ce treabă are faptul că ei înmulțesc câini bolnavi genetic fixând bolile respective în genomul rasei și ducând-o astfel la extincție cu tâmpeniile pe care le debitează public cu nume și prenume despre mine si familia mea cea cu limbaj de curvă din Târgu Neamț cu care este de acord și pe care o acceptă pe pagina lui ca să mă atace iarăși? Oare faptul că-mi stâlcesc intenționat numele ca să râdă de el, că-mi fac fiul impotent și homosexual și nevasta curvă rezolvă problema rasei doberman? Oricum ai lua-o tot acolo ajungi. Niște derbedei de șmenari care pentru potol, poșircă, sex fac și ei un ban cu muncă puțină exploatând la maxim genitale de câine și care prinși  cu ... escrocheria se apără mitocănește așa cum de fapt sunt ei și pentru că nu-i duce mintea la altceva.