Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

luni, 6 iunie 2016

Trollul

...
Ce mai aflăm recent de pe chatboard DRAflăm de exemplu din gura celui cu IP de Ploiești, pardon ... din tastatura lui că "adoră să provoace":
Aici e vorba de provocarea unora dintre colegii înmulțitori de dobermani, nu toți o dată pentru că-i ia prin rotație. De, cum zicea nevasta-mea despre el că este mereu ... viceversa. 
Eu aveam de ani buni aceasta impresie că omul provoacă fără cauză doar pentru ca apoi să se amuze de reacția oamenilor. Asta pentru că la fel m-a provocat și pe mine cu ani în urmă. Întâi m-a determinat prin reclamă mincinoasă făcută de el pe net să-l cumpăr pe Casi. Reclamă făcută tatălui lui Casi și anume Davor Zamolxis pe care îl caracteriza atunci că este un "excelent genitor autentic românesc". Mincinoasă pentru ca Davor Zamolxis s-a dovedit apoi DCM-ist murind și el și mulți dintre puii lui încă tineri de DCM. Să zicem că nu știa atunci când îi făcea reclamă ce este cu Davor Zamolxis dar omul isi anuleaza singur aceasta posibilitate pentru ca spune :
"... pana sa va crape adoratul. Doar ca pana la urma apele au cernut, unii au crapat si am vrut sa simtiti asta ..."
Spune că a vrut să simțim durerea că "ne-a crăpat" Casi. De atunci, adică din 2008 scormonește în sufletele noastre:  "ți-a crăpat adoratul, bețivanul, Lord of Țuică, Lord of Whisky, ...". Pentru că știe de la mine că l-am iubit enorm pe Casi tot repetând atacuri asupra bietului animal și batjocorindu-l public în fața mea chiar după moarte este clar o provocare pe care mi-o face și o provocare fără cauză pentru că lovește degeaba în mine. Nu eu sunt vinovat de moartea lui Casi. Nu eu am făcut monta aiurea între Davor Zamolxis și Andromeda. Eu am avut încredere atunci în 2005 când nu-i cunoșteam în cei care mi l-au vândut și în el care îi făcea reclamă lui taică-su pe net. 

Numai că la fel ca în cazul falsului făcut de el (și nu este legat de canisa lui că nu știu și n-am dovezi că a făcut un fals cu canisa) răbdarea mea a fost cu folos. Acum recunoaște singur în mod public că este troll, adică provoacă oamenii fără cauză doar pentru a se amuza. Așa că nu mai am impresia că m-a provocat ani de zile cu "ți-a crăpat adoratul" ci am certitudinea asta.