Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

miercuri, 8 iunie 2016

Oare de ce?

...
Oare de ce mă repet?
Pentru că eu nu scriu pentru înmulțitorii de dobermani. Sunt convins că pe ei îi "plictisesc" că tot repet cum mi-au dat ei țeapă cu un doberman bolnav genetic. Eu scriu pentru cumpărătorii de dobermani și dintre ei doar pentru aceia noi. Eu scriu pentru cei care sunt la primul lor doberman și vor să se informeze ca să cumpere. Aceștia, lucru absolut normal n-au răbdarea să parcurgă blogul meu cu sute de postări întinse pe mai bine de șapte ani. Intră, citesc câteva postări dintre cele 10-20 mai recente, își fac o imagine privind problemele înmulțirii dobermanului și indiferent de decizia pe care o iau nu mai intră a doua oară. Asta este, blogul meu nu-i blog de știri ca să fie citit zilnic de fani.
De aia mă tot repet. Mă repet pentru ca cei mai noi cumpărători de dobermani să obțină informațiile necesare de la prima intrare pe blogul meu. Problema este că noii cumpărători nu cunosc istoria relației mele cu înmulțitorii români de dobermani. Ei nu știu că și eu am fost ca ei în 2005, adică ignorant privind problemele rasei doberman. Ei nu știu că din cauza ignoranței mele din 2005 și a faptului că eu n-am avut norocul ca atunci să găsesc pe cineva pe net care să-mi deschidă ochii înmulțitorii m-au tras pe sfoară cu un doberman bolnav genetic luându-mi ochii cu reclama mincinoasă care și acum se găsește din abundență pe net. Ei nu știu că apoi când am aflat cum m-au lucrat și le-am reproșat asta în termeni decenți au sărit pe mine cu injurii și amenințări. Ei nu știu că înmulțitorii ca să mă discrediteze mi-au terfelit public nevasta și fiul. Ei nu știu că au trecut chiar la șantaj privind cariera fiului meu. Ei nu știu că nu eu m-am luat de familiile lor, că nu mă privește persoana lor în sine, că nu mă interesează decât un singur lucru și anume ce fac ei cu rasa doberman. Ei nu știu în concluzie că eu (cumpărătorul de doberman) sunt victima lor a înmulțitorilor (care mi-au vândut doberman necorespunzător iar apoi când am protestat pentru ce mi-au făcut au umplut netul de mizerii despre mine și familia mea) și nu invers.

Dacă n-aș scrie mereu și mereu povestind ce am pățit eu și cum povestesc înmulțitorii că-și bat joc de rasă și de cei care cumpără de la ei cumpărătorii noi ar lua contact pe net doar cu minciunile lor și în principal cu manipularea că aceia care înmulțesc și vând dând țepe cu ghioarle bolnave genetic pe post de doberman de prezintă drept victimele mele. Ar afla doar că sunt așa cum mă zugrăvesc ei adică un frustrat nebun care scormonește în viata lor privată, le-ar plânge de milă cât de mult suferă ei și rasa doberman din cauza atacurilor mele, ar scoate banii și ... ar cădea în plasa întinsă de niște manipulatori de duzină care vor sa facă bani din genitale de mortăciuni pe post de dobermani.


PS: Mai nou leorbăul mă face cum îi vine la gură pentru că am crezut atunci în 2005 că ei sunt oameni corecți nu țepari care vând mortăciuni pe post de dobermani. Îmi reproșează ignoranța mea (cea de care au profitat atunci când unii m-au aburit cu minciunile debitate iar alții mi-au luat banii) din 2005 în ceea ce privește creșterea dobermanilor și zice că de la el am învățat ce știu eu azi. Corect, eram ignorant în 2005 de aia am ajuns victima lor, dar după țeapa cu Casi am început să-i citesc și uite așa zi de zi, puțin câte puțin de la el și de la colegii lui înmulțitori români de dobermani am învățat multe. A fost ușor să găsesc informațiile respective pentru că atunci când îi apucă dracii și se iau la harță între ei spun tot ca țațele isterice în mijlocul drumului ... adică public pe net. De exemplu m-au învățat că pedigreele nu atestă originea reală a dobermanilor, că sunt multi metiși de dobermani dar cu pedigree, m-au învățat că înmulțesc dobermani tarați genetic mai ales în ceea ce privește sănătatea și nu le pasă de consecințe, m-au învățat că din cauza montelor criminale pe care le fac dobermanii lor mor din ce în ce mai mulți și mai tineri, că știu asta dar aburesc cumpărătorii cu trofee cumpărate sau luate prin relații și cu teste de sănătate care nu garantează nimic, ... m-au învățat în concluzie că înmulțirea dobermanilor este un șmen (citește o mare păcăleală pentru cei care cumpără) cu ghioarle bolnave genetic pe post de dobermani. De unde puteam eu afla mai bine adevărul decât de la cei care-și bat joc de noi cumpărătorii? Si cum să-l aflu altfel decât citindu-i cât mai des acolo unde povestesc ei cum dau țepe cumpărătorilor de dobermani? 

Si să nu uit tot ce mă învață ei public pe net salvez ca să citim împreună mai târziu când înmulțitorii și mai ales cel cunoscut sub numele de viceversa se fac că au uitat ce au spus cu ceva timp în urmă (adică zic viceversa față de ce au spus altădată). Salvez evident cu niște nume de fișiere alese ca să-mi reamintească mie personal ce am salvat acolo. De exemplu două astfel de salvări la distanță de cinci ani între ele constituie dovada falsului de care tot vorbesc. Dacă nu făceam salvările respective leorbăul mă lucra ca la alba neagra cu "dovezi" fotografice ticluite de el ca să-i servească scopului.