Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

joi, 9 iunie 2016

Chatboard DR

...
Zice cel cu IP pe Ploiești care se recomandă singur:
Iată că nu eu le caut IP-urile. N-are rost să le caut pentru că și le fac cunoscute singuri. Zice deci respectivul:
Am scos din postare doar ce nu era interesant pentru ce vreau eu să spun acum. Fac precizarea asta ca să nu se speculeze că am trunchiat intenționat ceea ce a spus cel cu IP din Ploiești. Evident pot oricând prezenta întreaga postare de pe chatboard DR dacă există dubii.
Iată un exemplu despre ce spuneam eu.
Aflăm cei dinafara sistemului chinologic direct de la cei din sistem de niște probleme de displazie cu nume și prenume de proprietar și nume de canisă. Înmulțitorii de dobermani își dau singuri la țurloaie în public, atunci când îi apucă dracii. Am cred câteva sute de astfel de declarații publice din interiorul sistemului chinologic care se constituie într-o imagine coerentă, credibilă și care explică pentru noi cei dinafara sistemului chinologic dezastrul în care înmulțitorii români au adus rasa doberman.

Eu n-aș fi aflat asta în vecii vecilor oricât aș fi "scormonit" că nu am birou de investigații. Aș fi rămas în bună măsură ignorant în ceea ce privește problemele rasei doberman dacă nu-i citeam. Aș fi rămas ignorant ca atunci în 2005 când m-au țepuit cu un doberman bolnav genetic. Insultele lor publice pe net la adresa mea și a familiei mele după ce mi-a murit dobermanul la nici trei ani de DCM m-au determinat să mă informez citindu-i. 

Să citesc ce spun ei public că fac cu dobermanii lor, să învăț de la ei cum reușesc să ne dea țepe cu ghioarle (origine nesigură de doberman) bolnave genetic (teste de sănătate nerelevante) coafate în mari campione (trofee obținute pe relații sau cumpărate) și să reproduc fidel apoi pe blog ce au spus ei că fac.

PS: Pentru ca să nu mai stresez omul am numit cele două salvări folosite în prezenta postare a1 și a2. Cred că acum va fi mai relaxat ăla din Ploiești.