Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

miercuri, 4 mai 2016

Evident că vor învinge înmulțitorii de dobermani șmenari

...
N-am niciun dubiu azi în 2016 ca așa va fi.
Numai că nu mă vor învinge pe mine cel cu vorbele adevărate.
Eu nu sunt înmulțitor, nu-mi câștig existența din câini, trăiesc bine din banii munciți de mine, ... n-am ce pierde eu personal.
Vor învinge însă rasa doberman pe care o vor duce la extincție.
Sunt mulți și hotărâți să facă în continuare bani din nenorocirea rasei. Nu le pasă ce mortăciuni înmulțesc. Interesul lor este doar să iasă bani pentru ei și pentru sistemul chinologic care le asigura faima mincinoasă și protecția. Pentru aburirea celor care nu gândesc se vor deghiza ei înmulțitorii în lupi îmbrăcând blană de miel și exploatând dezastrul rasei. Vor spune lupii mieilor că au devenit brusc vegetarieni. Ei au pârghiile înmulțirii dobermanilor, pârghii pe care le utilizează doar în scop personal. Răul învinge binele întotdeauna. Invers se întâmplă doar în poveștile copilăriei. 
Sunt mulți și proștii care le suflă în pânze cumpărându-le mortăciunile deci susținându-i să continue un breeding criminal.
Mii de ciocli ai rasei. Ce zic eu mii? Zeci de mii de ciocli care țopăie ca maimuțoii pe mormintele dobermanilor uciși de ei. Uciși din dorința de a face bani sau din prostie și snobism. Dobermani uciși printr-un breeding criminal timp în care niște oameni de cavernă care scuipa, înjură, sar la bătaie sunt încântați nevoie mare că m-au dat ei pe mine gata, că uite am scris de pomană ca vând mortăciuni pe post de dobermani. Că reclama negativă pentru cei care nu gândesc, adică pentru 90-95% din populația globului, clienții lor fideli e tot reclamă.
De fapt eu am plecat acum zece ani la un război care nu era al meu.
Am plecat la război nu pentru mine și nici pentru puținii care gândim. Am plecat la război pentru rasa doberman care merita o șansă ca să trăiască. În lipsa unor înmulțitori corecți din interior care să lupte în mod real pentru salvarea rasei vorbele mele adevărate speram să trezească conștiințele celor care participau la dezastru. Să-i facă să înțeleagă răul la care participă în calitatea de înmulțitori sau în calitatea de cumpărători care prin banii lor sprijină escrocheria cu ghioarle bolnave genetic.
Speram că există totuși astfel de oameni dispuși să lupte pentru salvarea rasei.
Din păcate am semănat pe un teren sterp plin cu morminte de dobermani morți înainte de vreme.