Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

vineri, 20 mai 2016

Erik von Gini House fiul lui Byron von Gini House

...
Acum șase ani dresorul lui csaba andrei majoros ovidiu catrinoiu molnar (nick rotti) citește că am vorbit pe blogul meu despre Byron von Gini House al cărui proprietar este spunând că este suspect de DCM  și mă atacă cum știu ei fără argumente dar cu injurii și amenințări:
Ce am postat mai sus este de pe forumul animale.ro unde administrația mi-a interzis de a mai scrie și în final chiar de a citi banându-mi-se pentru asta și IP-ul calculatorului. Era deci voie să fiu jignit la ei pe forum, să fiu amenințat, dar n-aveam drept la replică și nici de a citi cum eram terfelit. 
Problema de baza era atunci că ovidiu catrinoiu molnar care avea în coproprietate cu șeful lui csaba andrei majoros pe Byron nu era de acord cu faptul că eu studiind pedigree-ul spuneam că Byron are toate șansele să aibă DCM în bagajul lui genetic pe care să-l transmită urmașilor.
Au trecut anii și iată din păcate ceea ce spuneam eu s-a adeverit, fiul lui Byron adică Erik von Gini House a murit tânăr de DCM.

O intenție buna a mea de a salva rasa doberman de impactul uriaș al DCM-ului a intrat și intră deci și azi în conflict cu dorința crescătorilor, proprietarilor, dresorilor, oficialilor chinologi de a face bani din înmulțirea chiar și a exemplarelor de dobermani care n-ar trebui înmulțite fiind tarate genetic cu DCM. 

PS: Asta cu "baiatu ... chiar dacă te bucuri că-ți spun asa ... stai pe fundul tau ca e mai bine" pleacă de la faptul că derbedeii DCR-ului atribuiseră intenționat blogul scris de mine fiului meu a cărui imagine publică sub bagheta lui csaba andrei majoros președintele DCR era distrusă sistematic de ei. "Băiatu" și "fundul" erau expresii care arătau adeziunea grupului din jurul lui csaba andrei majoros la ceea ce tiberiu popescu și apoi cristina eugenia oprescu spuneau despre fiul meu că este homosexual. Toate mizeriile astea le spuneau în clar respectivi cu nume și prenume pe forumul animale.ro care timp de câțiva ani a fost platforma de calomniere a familiei mele și de șantaj la adresa mea.