Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

vineri, 29 aprilie 2016

Important este ce zic înmulțitorii de dobermani că fac (completată)

...
Și ei zic ...
Că toți dobermanii lor se trag cam din aceleași mortăciuni DCM-iste. Că degeaba mă străduiesc eu să demonstrez asta pentru că este evident că ne-au tras-o nouă cumpărătorilor vânzându-ne chiar și cu 1000 de euro ghioarle bolnave genetic pe post de dobermani.
Că am devenit plictisitor tot repetând că dobermanul ăla, sau ăla, sau ăla, ... are ca strămoși aceeași DCM-iști pentru că absolut toți dobermanii lor toți se trag de la DCM-iștii ăia pe care-i tot repet eu mereu și mereu. Că ne-au tras pe sfoară zeci de ani. Că eu sunt "greu de cap" neînțelegând imediat că ei sunt de fapt niște escroci ascunși pentru o "onorabilitate" de doi bani în spatele unor sigle înșelătoare ca FCI, IDC, DV, DCR, AChR pe care singuri și le-au creat și le conduc ... sub paravanul cărora își desfășoară afacerile puturoase și criminale cu ghioarle bolnave genetic.
...
Eu i-am clasificat corect încă din 2006 după ce i-am văzut și auzit pe viu și atunci m-am disociat de ei dar nu înainte de a încerca un dialog pe net, dialog eșuat repede pentru că ei au decis să răspundă pe măsura nivelului de inteligență cu atac la persoană. Oricum nu-i important ce cred eu despre ei și nici ce concluzii trag eu "încet la minte" sau ager nevoie mare pentru că oricât de corect și oricât de repede formulez eu aceste concluzii tot degeaba. Pârghiile înmulțirii de dobermani sunt în mâna lor și n-au intenția să se oprească până nu moare și ultimul doberman pentru că au simțit ... miros de bani așa că să trecem peste ce cred eu.  De aia am decis să-i provoc să vorbească. Important este ce spun ei despre ei că fac pentru că recunoașterea este cea mai bună dovadă. Important este că recunosc că distrug rasa printr-un breeding criminal și că ne înșală luându-ne banii pentru niște ghioarle bolnave genetic pe care le fac campioane cu ajutorul relațiilor sau cu bani. Important este că își recunosc vina colectivă începând cu celebra afirmație "DCM-ul este în toate liniile". Că recunosc că au terminat rasa prin breedingul criminal făcut de ei.

Aici fac o paranteză pentru că o întrebare vine firesc. 
Dacă au văzut căcatul din drum de ce dracu au mai călcat în el?
De ce au înmulțit mereu și mereu mortăciuni între ele când rezultatul era de la început cunoscut adică creșterea explozivă a impactului DCM în cadrul rasei? Cum de ce? Pentru bani. Dar să trecem și peste asta. Să trecem și peste tâmpenia că eu "îi urăsc pe ei". Nu-i urăsc pentru că ei nu merită numele de oameni pentru ce au făcut și continuă să facă. Îi disprețuiesc ar fi corect spus și asta pentru răul pe care-l fac rasei de care îmi pasă și pentru că n-au tăcut, nu regretă, nu și-au cerut scuze și m-au provocat atacându-mi familia ani de zile cu infinite mizerii debitate pe net asta sub bagheta lui csaba andrei majoros îi culpabilizez public pentru ceea ce spun ei singuri că fac. Cum spuneam însă să trecem și peste asta.

Important este că recunosc că aia cu "Big Breeders sunt vinovați de dezastrul rasei doberman" sau că "dobermanii mei (asta zic toți fără excepție) sunt sănătoși genetic pentru că ia priviți testele de sănătate genetică care sunt negative" sau că "dobermanii mei sunt buni pentru că-s mari campioni" sau că "dobermanii cutare sunt sănătoși și buni pentru montă pentru că nu s-a publicat că au murit și de ce au murit" sunt mai mult decât abureli de doi bani, sunt tâmpenii folositoare șmenului pe care acum le recunosc singuri. Important este că recunosc că toți au înmulțit aceeași câini care nu trebuiau înmulțiți în ruptul capului dacă le păsa de soarta rasei. 
Important este că recunosc că fiecare nouă generație de dobermani având la baza aceleași bombe genetice este din ce în ce mai bolnavă de DCM asta până la dispariția rasei. Important este că recunosc că s-au jucat cu moartea dobermanilor și implicit cu dispariția rasei și s-au jucat mințindu-ne că fac selecție, că sunt amelioratori ai rasei, că fac bine ce fac, dar de fapt bătându-și joc de banii noștri, de timpul nostru, de sentimentele noastre ale cumpărătorilor de dobermani.
...
În concluzie important este deci că ușor, ușor ajungem la un consens noi cumpărătorii cu ei înmulțitorii și anume că lipsa lor de caracter (recunoscută de ei) este cauza dezastrului rasei doberman.