Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

sâmbătă, 5 decembrie 2015

mușat mihail

e de acord public cu ceea ce spun șmenarii DCR-ului :
"... în expozițiile canine nu câștigă trofee câinii care sunt buni ci indiferent cum sunt ei câștigă trofee doar câinii celor din sistem sau ai celor care sponsorizează sistemul ... trofeele se iau doar pe relații sau bani și nu au nicio legătură cu calitatea câinelui ..." 
dar adaugă de la el că există și alte lucruri grave care se petrec în AChR. Vedeți cine sunt acuzatorii AChR-ului?
Oamenii din interiorul sistemului.
Eu din exteriorul sistemului chinologic nu fac decât să iau aminte la ce spun ei și să mă feresc de țepele pe care mi le vor trage dacă greșesc și mă duc fără relații sau bani în expoziții. Adică mă duc în expoziții doar ca un admirator al rasei doberman și nu ca un șmenar de ghioarle pe post de dobermani pus pe câștig din genitale de câine așa cum se duc derbedeii DCR-ului .

Și pentru că l-am citat pe mușat pentru prima oara în blogul meu o să vă fac cunoștință cu el postând ce spune cineva din interiorul sistemului chinologic care știe bine cum stătea treaba pe acolo prin Prahova unde la un anumit moment dat chinologia românească era păstorită de mușat:
"la microfon mushat: shi acu' premiem canisa prahoveana cu cele mai bune rezultate in anu' 2006 microfonu' trece la altu':cea mai buna canisa ... proprietar Mushat...cum prazu' domnului sa organizezi un concurs de club k sa-tzi premiezi cainii? cum dreaci sa te bucuri nene la premii de tzi le dai singur? uite d-aia mi-au zis italienii ca "BPB, BOG, CH, etc luate la romanika, bulgarika, moldovenika, etc nu au nici o valoare", d-aia zicea auslander "... un jrgos BOG"
Iarăși sunt obligat să vă reamintesc cine sunt acuzatorii sistemului chinologic românesc. Sunt cei din interior care fac matrapazlâcurile, știu ce fac dar pentru că sunt în război unii cu alții pentru potol, poșircă, sex și pentru că nu-i duce mintea să-și țină gura spun ceea ce n-ar trebui să spună și uite așa aflăm și noi.
Eu doar consemnez ce spun ei și mă sperii când văd mizeria care domnește în chinologia românească. Și ne mai punem problema de ce a ajuns rasa doberman la extincție.