Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

joi, 5 noiembrie 2015

Limbuțele harnice


"sa se trimita un delegat ACHR si la aceste expozitii de club."

Delegat la Lăpușel, adică delegat AChR în grădina preș-ului DCR?
Dar de ce să se trimită delegat AChR?

"Ca sa se evite suspiciunile de show privat."
De unde ideea asta cu suspiciunea de show privat:

"Pai cand cineva sponsorizeaza showul cu o suma destul de importanta si apoi isi expune cainii in acel show, da-mi voie sa am suspiciunea ca acest lucru e posibil."

Păi suspiciunile astea au planat și în 2007 și în 2008 și în 2009 și în 2010 și în 2011 și în 2012 și în 2013 și în 2014 și în 2015 și nu s-a revoltat nimeni. S-a supărat cineva și a boicotat palinca anuală?
Și atunci de ce taman acum hodoronc tronc vor delegat AChR ca să nu mai existe suspiciune de show privat?
De unde le-a venit lingăilor multianuali ideea asta?
O să spuneți: de ce le zic lingăi?
Nu eu spun, ei spun ca așa merge  treaba în chinologia românească. Ia să-i citez:
"Oamenii te pupa in fund cand au nevoie de tine si cat timp le dai ce le trebuie, iar in chinologie sportul asta e foarte popular"

Zece ani au practicat fără să se revolte măcar olfactiv dacă nu altfel pupatul în cur al preș-ului DCR și acum s-au trezit?
Preș care mă lua tare în 2006 zicând că sunt "nesimtit obraznic" atunci când l-am întrebat de ce o hotărâre a AG a DCR luată sâmbătă este călcată în picioare săptămâna viitoare miercuri chiar de el, președintele clubului?
Pres care mi-a zis apoi în 2009 că-s șovin când l-am întrebat de ce noi românii nu avem dreptul să avem steagul romanesc pe sigla clubului național de doberman atunci când pe sigla clubului erau trecute la mișto culorile din steagul Poloniei și când i-am atras atenția că "Nagybanya" (adica Baia Mare) nu este în Ungaria așa cum era anunțată expoziția DCR pe Dobermann Review.
Preș care m-a făcut pe mine și familia mea în fel și chip când l-am întrebat de ce expo de club nu se organizează si în alte orașe ale țării ci doar la el în bătătură.
Mă umflă râsul să văd acum cum sorinică zis spaller care-l apăra pe csaba pupându-l "pă peste tot" acum când "enteresul" îi este afectat  schimbă corabia și îl ia de moț.
Mamă mamă ce-l mai apăra sorinică atunci.
Și ce-l mai apărau membrii DCR-ului.
Limbuțele lor harnice îi lustruiau curul.
Vedeți?
Ce spuneam eu despre membrii DCR?
Spuneam că au probleme de caracter.
Ăsta-i și motivul real pentru care au adus rasa în situația de extincție.

PS: Observați că nu fac decât îi citez pe cei care având posibilitatea de exprimare în scris precum și disponibilitatea masochistă stârniți un pic la discuții își dau singuri șuturi in cur.