Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

vineri, 23 octombrie 2015

Sunt "javra penala" apărută "dintr-un sistem macinat moral"

zice leorbăul făcând referire evidentă la sistemul chinologic. Aia cu "javra penala" care o face să tresalte de bucurie pe "tartza flavia" n-am ce comenta. O proastă care nu mă cunoaște dar dă "like" ca primarul.
O să vorbim doar despre "aparut din sitemul macinat moral".
El știe bine ce vrea să spună dar se exprimă prost și asta pentru că nivelul lui intelectual este cel al unui câinar.
Când spui despre cineva că apare dintr-un sistem ... înseamnă că acela face parte din sistem și iese moț în față cu un motiv anume.
În cazul meu este evident o aiureală.
Eu n-am cum să fac parte dintr-un sistem care trăiește din escrocheria cu dobermani bolnavi genetic pe care îi coafează în campioni prin aranjamente sau prin cumpărare de trofee. Cum sa fac parte dintr-un sistem care vinde minciună pe băț? Cum sa fac parte dintr-un sistem care nu creaza valoare și care trăiește din țepe, dintr-un sistem parazit deci? Eu fac parte lucru perfect adevărat și ușor de demonstrat în fața unor oameni cu mintea la ei acasă dintr-un sistem creator de valori pentru țară, valori de care beneficiază mulți dintre concetățenii mei așa cum și eu beneficiez de valorile create de ceilalți concetățeni cinstiți. Ce să caut eu alături de niste paraziți care trăiesc din minciuna?
Leorbăul are dreptate însă doar dacă reformulăm ce a spus el astfel: eu am apărut ca urmare a existenței unui sistem măcinat moral (sistemul chinologic).
Așa este corect spus, așa am apărut eu.
Am apărut pentru că acest sistem "măcinat moral" a încercat să-mi dea țepe. Am sesizat asta lucru care m-a determinat să caut să înțeleg ce se întâmplă în interiorul acestui sistem care face bani din înșelarea iubitorilor de câini. Și nu puteam înțelege corect ce se întâmplă dacă nu mă bazam pe cei din sistem care cunosc bine cum funcționează sistemul.
Așa că timp de zece ani am încercat să fac pe cei din sistem să vorbească despre ce se întâmplă în interior.
Și au vorbit povestind cam tot.
Au povestit că originea dobermanilor vânduți de ei nu este certă, că pedigreele se completează doar pe baza declarației lor, că unii dintre ei falsifică pedigree, ca valoarea dobermanilor cea stabilită de arbitri în expoziții nu este cea reală pentru că ei aranjează sau cumpară trofeele necesare aburirii cumpărătorilor, că n-ai ce căuta în expoziții dacă n-ai relații, nu faci parte din sistem sau nu plătești titlul. Ei au povestit cât de jalnică este sănătatea genetică și că ei nu țin cont de asta, că înmulțesc dobermani cu grave tare genetice de sănătate, că mint în ceea ce privește testele de sănătate genetică cel puțin prin omisiune, că nu dau garanție pentru câinele vândut sau dacă insiști iți dau ceva care îți servește ca frecția la piciorul de lemn. Ei ne-au arătat în mod concret ce mizerii sunt în stare să debiteze și ce amenințări să profereze la adresa cumpărătorului care se declară nemulțumit de câinele vândut ... Ei au povestit deci cu lux de amănunte cum înșală cumpărătorii cu dobermani de proastă calitate si ce caractere mizerabile au.
Ei și-au dat siguri cu bâta în cap în văzul public și astfel au povestit cât de "măcinat moral" este sistemul chinologic din care ei fac parte. Eu n-am făcut nimic altceva decât sa aduc în fața celor care nu-i cunoșteau povestirile lor și să le scot lor crescătorilor în evidență caracterul.
Am făcut și voi continua să fac asta pentru că iubesc rasa doberman, mă doare suferința ei și pentru că eu cred că nu poți vindeca buboiul moral reprezentat de sistemul chinologic decât storcând puroiul în vazul public. Să-i vedem cu toții așa cum sunt ei în realitate nu cum se zugrăvesc public ca să atragă naivii.