Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

luni, 12 octombrie 2015

Să nu credeți că nu sunt vigilenți

Să nu credeți că ei și anume AChR-ul nu veghează la bunul mers al escrocheriei cu ghioarle bolnave genetic pe post de doberman, despre care vorbesc eu. După pitirea rezultatelor din expozițiile organizate și după încurajările brindușei pentru a-mi fi denigrat fiul și soția, acum o noua etapă ...
N-au trecut nici 24 de ore de când am dat citate pentru prima oară din regulamentul Cărții de Origine Română, citate luate cu copy paste de pe site-ul AChR și azi surpriză: s-au corectat, regulamentele respective in format PDF au fost protejate la copiere cu parolă. Au corectat ca să nu mai pot să citez că nu-și respectă nici măcar propriile regulamente. Vă dați seama că sunt cu ochii pe mine ca pe butelie subalternii lui ștefănescu? Asta-i ca aia când veterinara marilena bucur mi-a banat IP-ul calculatorului ca să nu mai citesc pe forumul administrat de ea cum derbedeii AChR îmi insultau și denigrau soția și fiul. Și acolo evident tot contra regulamentului care interzicea injuriile și atacul la persoană.

Blogul meu e citit ... mamă mamă ce citit este daca zbârnâie netul și telefoanele AChR chiar imediat ce scriu eu ceva.
Deci am ajuns unde trebuia să ajung, adică în miezul bubei si zău că ma bucur pentru că asta mi-am dorit.


PS: Și cică nu-i nevoie să faci parte din sistem. Pentru escroci e nevoie ca de aer. Ia uite ce avantaj are cel care aduce în sistem bani pentru potol poșircă sex. Uite cum sare sistemul să-i apere pe cei fideli cauzei prin care sunt escrocați iubitorii de câini cu ghioarle bolnave genetic pe post de dobermani umplute de trofee aranjate sau cumpărate în expoziții. Cum sare sistemul chinologic să-și apere escrocii de cei care spun adevărul.