Blogul Dobermannului s-a născut din durere și iubire față de rasa doberman, rasă distrusă sistematic de niște indivizi care-și zic crescători de dobermani dar care sunt de fapt doar negustori animați de dorința de profit din creșterea dobermanului. Autorul blogului un iubitor al rasei, cumpărător de dobermani, încrezător inițial, apoi tras pe sfoară de astfel de indivizi și în final hărțuit, insultat, calomniat, șantajat, amenințat cu bătaia și cu moartea el și familia lui încearcă din 2009 până în prezent să tragă un semnal de alarmă prezentând dovezi ale dezastrului în care crescătorii români de dobermani grupați sau nu în DCR au adus rasa. Totul în speranța că rasa mai poate fi salvată. Dovezi care pentru credibilitate se bazează doar pe declarațiile crescătorilor români de dobermani.

© Copyright 2009 - 2021 prof. ing. Sorin Ion Fărtățescu dobermannul2009@gmail.com, toate drepturile rezervate

Aprecierile celor din sistem

"Cand va veni vremea sa deschid gura, blogul dobermannului va pali pe langa cate am eu de spus."

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)

Impactul DCM-ului la doberman (65 din 100 de dobermani mor tineri in 2016 de DCM)
DCM-ul este o boală cu transmitere genetică și cu deznodământ tragic în proporție de 100%. In 2016 de aceasta boală suferă și mor 67 din 100 de dobermani veniți pe lume iar restul de 33 din 100 sunt transmițători ai bolii, adică nu fac boala (longevivivii cu care sunt aburiți proștii) dar o transmit urmașilor. Asta de fapt este sfâșitul rasei doberman. Singura problema care se mai pune este speranța de viață a dobermanilor care acum este de 6 ani dar scade dramatic an de an.

duminică, 25 octombrie 2015

Intelectualul și derbedeii

"Un om înțelept, un intelectual" are în ochii derbedeilor inculți, mârlani și agresivi imaginea unui tembel bun de escrocat.
Pentru indivizii aceștia care fac umbră pământului de pomană, șmecheri de doi bani care trăiesc din driblarea legii pentru a-și procura potol poșircă sex și în urma cărora rămâne doar un munte de căcat intelectualul este obligatoriu un individ firav, fricos, inadaptat realității care trăiește izolat în bibliotecă unde citește toată ziua fleacuri nefolositoare ... Pe un astfel de individ ei sunt convinși că-l domină ușor apelând la mârlănie și agresivitate. Femeile își saltă fustele în cap și își arată curul iar bărbații sar la bătaie.
Succesul este sigur dacă intelectualul corespunde modelului de mai sus. Frica de bătaie și oroarea în fața trivialităților debitate îl fac să bată în retragere lăsând derbedeii stăpâni pe situație.
Așa au făcut și cu mine.
M-au identificat ca intelectual si când am criticat ca vând ghioarle bolnave genetic pe post de dobermani cărora le cumpără trofeele mi-au aplicat strategia lor de lupta. M-au terfelit cât au putut pe mine și familia mea, m-au amenințat cu bătaia moartea și penalul și toate astea în frunte cu csaba andrei majoros ăla cu SRL-ul numit Dobermann Club Romania.
Pe rând au intrat în scenă executând scenariul pentru exorcizarea prin denigrare și amenințări a intelectualului care se declară nemulțumit ca a fost escrocat: sorin spaller, adrian bucur, cătălin ionete, gelal alievici, georgiana badea, tiberiu popescu, dragoș andrei tenu, andreea clara munteanu, daniela cătănescu, alin țaga, george badea, sorel toma, ingrid vînătoru, cristina eugenia oprescu, daniel crișan, florin niculescu, ... si mulți, mulți alții.
Numai că ... ghinion pisica neagră eu nu am corespuns modelului de intelectual care le convenea lor.
Eu știu să vorbesc fiecăruia așa cum merită.
Așa că le-am zis-o și le voi zice că sunt doar niște escroci asociați în DCR și AChR ca să dea țepe.
De asta mă și urăsc, de asta și-au dat drumul la gură.
Plini de ură când mă citesc uită să se mai deghizeze în iubitori de dobermani și ne povestesc cu lux de amănunte cum ne escrochează pe noi cumpărătorii de dobermani.
Și bine am făcut pentru că așa am aflat cu cine avem de-a face și evident voi continua să scriu despre ei atâta timp cât nu abandonează șmenul cu dobermani bolnavi genetic.